ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

آچار فرانسه

خوب است که آدم توانا باشد . اینکه افرادی به توانایی های تو ایمان داشته باشند خیلی لذت بخش است . باعث میشود خودت هم اعتماد به نفس پیدا کنی . احساس میکنی کاری نیست که نتوانی از پسش بر بیایی . فقط یک جای کار مشکل پیدا میکند ، اینکه همه جا باید در صحنه حضور داشته باشی ! و آنوقت از کارهای اصلی خودت هم میمانی ...

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
خوبین؟
ایشالا همیشه سلامت باشین
خوبه ادم اچار فرانسه باشه
اما برای اهلش
اگر برای همه باشی ممکنه خراب شه
تازه به کارهات هم نرسی به قول شما
موفق و موید باشین
خدانگهدارتون

سلام . مرسی

mori پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://incidentaloma.persianblog.ir

آدما آچار فرانسه معملا تنهان! وقتی خودشون مشکل دارن کسی نیست!!

میثم پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

خب حضور داشته باش....
زبل خان اینجا ! زبل خان اونجا ! زبل خان کافی دستش رو دراز کنه تا یه شیر آفریقایی بگیره....!

نجمه رستمی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

گاهی خودم یادم میره که هستم نفس میکشم اما زندگی نمی کنم !

میثم جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

اگه آدم زبل خان باشه هم به خودش می رسه هم به دیگران فقط باید کمتر خوابید!!

ممول شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

آچار فرانسه واقعا خوبه.خیلی خوب


به این میگن تضاد در درک !!!!!!

میثم یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

کلا یا گریه میکنی یا گیج میشی!!!
چه اشکال داره کار دیگران رو راه بندازی ؟؟!! گرچه من اصلا به این موضوع علاقه ای نشون نمیدم!!

هیچ اشکالی . خیلی هم خوبه

میثم پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

چرا پست جدید نمیذلری؟؟؟!!!

مهدی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://shabahang-maah.blogfa.com/

اعتماد به نفس ؟؟؟؟؟؟؟؟
اوهون
راست میگی
...

مهدی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://shabahang-maah.blogfa.com/

کار اصلی
مگه بالا سر وبلاگ ننوشتی بدنبال بهبود آدمی
که البته جای بحث داشت که باید بنویسید بهبود رسم آدمی یا بهبود سلامت آدمی یا ... به هر حال
ولیکن کار اصلی همینه که آچار فرانسه باشی دیگه
مگه نه ؟

یه بار رفتم پیش سردار (فرمانده ستاد فرماندهیمون بود) و گفتم من اومدم تا این روال گشت پیاده رو یه سر و سامونی بدم
از جا در رفت و گفت : تو چی رو می خوای درست کنی - اصلا تو چکاره ای که بخوای سر و سامون بدی و ...
خلاصه مونده بود فقط برامون بازداشتی بزنه که با عذر خواهی و بهونه تراشی جیم شدم
ببخشید
ولی هر وقت میام اینجا علی رغم اینکه اینجا رو دوست دارم و نمیخوام اذیتتون کنم ولیکن نمیتونم به اون نوشته بالایی گیر ندم ...


یه موقع هایی ...
ولش کن
اعتماد به نفستو بچسب ...

اصلا حسنش به ایهامشه ! به اینکه توجه آدمهای نکته سنجو به خودش جلب کنه . که گیر خیز باشه !
آچار فرانسه بودن خوبه اما یه جاهایی ...

ممول چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

چطور مطوری آچارفرانسه من؟

میثم چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

دی شیخ با چراغ همی​گشت گرد شهر / کز آچار فرانسه ملولم و پست جدیدم آرزوست

امید یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

ایراندختی گمشده دارم، ایراندختی با کوله باری از خاطرات سنگین روزهای سخت پاییزی. ایراندختی که تنهایی را هدیه داد و دل را به تاراج برد. ایراندختی که سرو را به گوشه ی نگاهی کوچک خواند و برف را ز سپیدی سیاه. ایراندختی که راه را برایم پنهان ساخت و خود گریخت. اگر خبری دارید از آن یار شیرین دل خبری بر من آرید و شادمان دل امید کنید

امیدوارم پیدایش کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد