ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

عذاب وجدان

فکر میکنم زمانم را زیادی برای چیزهای بی ارزش هدر میدم . آخر مهره و من هنوز درسی نخوندم . بهانه ام اینه که طرحم اما خودم میدونم که میزان درس خوندنم اصلا با وقت آزادم match نیست . به نظر شما اگه الان شروع کنم به خوندن ، با توجه به طرح و اینکه مدت زیادیه از درس دور بودم ، در خوشبینانه ترین حالت ، نمره امتحانم چقدر میشه ؟ بالای 200 میشم ؟!!!

دل آدم میگیره برای اینها...

 

چقدر راحت بیان میکنند که بدبختند ....  چقدر راحته براشون اینکه بگن شوهرشون زندانه .... که معتادند .... که نمیتونن شیر بخرند و بخورند ... که پول داروشون اگه از ۱۰۰۰ تومان بیشتر بشه ندارند که بدن .... که پول شیر خشک ندارند ..... که همه اینا رو با لبخند میگن . انگار نه انگار که میشه راحت تر هم زندگی کرد . میشه از این خوشبخت تر هم بود .   

  

من برگشتم . بالاخره تلفنمون وصل شده . و اینترنت هم .