ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

دفاع نزدیک میشود ....

     BLP0096815 -

امروز اونقدر دویدم تا بالاخره قرار جلسه دفاع رو واسه شنبه گذاشتم . به طرز ماهرانه ای از شر دکتر او... روماتو هم راحت شدم !!!! قرار بود ۲ نفر از اعضای شورای پژوهشی توی جلسه دفاعم باشند که به این ترتیب یکیشون پر !!!!! از حالا استرس دارم . نمیدونم خوب پیش میره یا نه . امیدوارم اونقدر گیر ندهند که به بیست و پنجم نرسم . بیست و پنجم ثبت نام طرحه . تو رو خدا دعا کنید واسم .  

از همه دوستانی که این مدت بهشون سر نزدم عذر میخوام . امیدوارم منو ببخشید . سرم شلوغه . عکسم رو که میبینید !!!! روز دانشجوی همه اتون هم مبارک . همچنین تسلیت ...

  

راستی یکی از رزیدنتها رو دیدم . میگفت چابهار خیلی خوبه واسه طرح . کسی خبر داره ؟؟؟؟

فقط برای اینکه یه چیزی گفته باشم !

سلام .  بعد از مدتها ایراد اینترنت بالاخره اومدم بیمارستان که یه پست بذارم اما مغزم کار نمیکنه !!! شدیدا درگیر تزم و اعصابم داغونه . دو بار هم سعی کردم آپ کنم که تمام مطالب نوشته شده پرید !!! 

-------------------------------------------------------------------------------- 

یه زمانی هر کس میخواست امتحانی نده میومد سراغ من . من هم که خدای آشنایی با اتندینگ بودم ،‌یه گواهی براش جور میکردم با مهر و امضای دکتر کارگر عزیز . دکتر عادت کرده بودند که شماره من روی صفحه موبایلشون به معنی یه گواهی بستری برای یکی دیگه از بچه هاست !  یه روز رسیدم به دکتر ، ازش عذر خواهی کردم . ناخودآگاه پرسیدم : اسم منو توی موبایلتون چی save کردید ؟ مزاحم ؟!!! دکتر خندید و هیچی نگفت . ر دیروز به یاد این قضیه افتاده بود . میگفت احتمالا save کرده بوده مگس !!!! 

-------------------------------------------------------------------------------- 

دیروز تولد آزی بود . تولدش رو همینجا تبریک میگم . 

                                

                                           تولدت مبارک  

 

               

    

از کلیه دوستانی که به علت کمبود وقت نمیتونم بهشون سر بزنم عذر میخوام . ان شاءالله سر فرصت بر میگردم . با مغزی باز !!!