ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

polite or selfish

نمیدونم جدیدا حساس شدم یا همیشه بوده ام . کوچکترین چیزی باعث میشه دلم به درد بیاد و غصه توی قلبم بنشینه . حتی یک بحث کوچک کاری . از همه بدتر وقتی هست که دلم نمیخواد با وجود ناراحتی ام از طرف مقابل ، دلش را بشکونم یا ناراحتش کنم . ذهنم درگیر میشه . حتی جاهایی که میدونم حق با منه ، پیش میاد که تماس بگیرم و عذرخواهی کنم . انگار اینکه برای خودم و دفاع از حقم ، حق قائل باشم برام سخته ...

فکر میکنم یه قسمتش اشتباهه . اینکه ناراحتی لحظه ایت روی عملکردت اثر بگذاره . توی شرایط سخت خوب و منطقی تصمیم میگیرم اما وقتی اعصابم به هم میریزه روی کارکردم اثر منفی میگذاره . به هر حال باید یاد بگیرم که گاهی خودخواه باشم . جایی که لازمه حق خودم را بر خواسته دیگران مقدم بدونم .  

آخر پدر و مادر عزیز ! خانم بودن و مرد صفتی همزمان چه سودی داشت که به ما آموزشش دادید ؟؟؟؟

بعضی ها

  

بعضی ها عجیب خود خواهند . همه چیز را در جهت منافع خودشان میبینند . پارانوییا دارند . انگار همه میخواهند سرشان کلاه بگذارند . در نتیجه میخواهند حال همه را بگیرند . زرنگی میکنند و سعی میکنند از برنامه هایشان نم پس ندهند ، که یکوقت اطرافیان ازشان سواستفاده نکنند ... و در عوض خودشان ، آی موقعیت سنجند ... ! 

  

بعضی ها عجیب چوپان دروغگو هستند . انقدر که اعتماد به حرفشان برای آدم از هر کاری سخت تر است . آنوقت همین بعضی ها اگر ادعای بیماری داشته باشند ، به خاطر وظیفه پزشکیت باید تجربه ات را نادیده بگیری و اعتماد کنی . شاید یک بار از 10 بار راست بگویند ... 

  

بعضی ها عجیب از خود گذشته اند . یک جورهایی منافع همه را میبینند و خودشان در اولویتهای بعدی هستند . آماده به خدمتند برای همه . اصلا لازم نیست بهشان نیاز داشته باشی . هستند . کافیست بفهمند یک چیزهایی به دردت میخورد . تا به تو نفع نرسانند آرامش ندارند ... 

   

امان از بعضی ها ...