ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

کودکی

  

مهمترین سرگرمی کودکی ام مطالعه بود . از خواندن کتابهای تاریخی گرفته تا یافتن زن روزهای قدیمی مادرم . با خواندن مطالبشان همان زمان الگویی برای خود انتخاب کردم . الگویی برگرفته از معنی اسمم ، عکسهای مجلات و سوابق خانوادگی . الگوی من کسی بود که باوجدان و مهربان است . بخشنده است . قوی است . کمرش به راحتی خم نمیشود . حق را همیشه رعایت میکند . رازدار و قابل اعتماد است . و تکیه گاهی برای اطرافیانش به حساب می آید . نمیدانم چقدر به این الگو نزدیک شدم . نمیدانم در آینده چگونه خواهم زیست ، چگونه خواهم مرد ، تنها آرزو دارم همان کسی باشم که لحظه ای از انصاف دور نمیشود . حتی اگر گاهی کودک درونش شیطنت کند .  

   

زادروز

 

   

امروز آغاز یک دوره جدیده . یک سال پر از آرزوهای رنگ و وارنگ پیش رومه . تلاشی برای بهتر بودن را باید آغاز کنم .  

   

    

پ.ن : یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که آرش عزیزمون زودتر سلامتیش را پیدا کنه و به آغوش خانواده برگرده .