ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

تفاوت ها

 

 

دو دوستیم . مدتیه با همیم . به خودمون که نگاه میکنم به وضوح میبینم که او black swan  است و من white swan .

case

از همکاران عزیز میخوام که لطف کنید و تشخیص افتراقیهاتون را مطرح کنید . 

خانمی حدودا 60 ساله مراجعه کرده با شکایت درد ناحیه آنال ( مقعد ) که فقط شبها وقتی خوابه اتفاق می افته . در طول روز درد نداره . سابقه یبوست ، فیشر ، رکتوراژی را ذکر نمیکنه . مشکل روحی هم نداره . در معاینه هم نکته مثبتی نداره .

دکتر گران فروش !

اینجاشو ندیده بودیم که مریض بیاد بشینه و از درآمدت بپرسه .بعد هم بگه چرا گران میگیرید ، ما کشاورزیم . قدیما دکترها کم میگرفتند . یکی نیست بگه شما تورم را حساب کن ، بعد خودت کلاهتو قاضی کن ، ویزیت ۱۰۲۰ تومان زیاده ؟

نمایشگاه کتاب ۹۰

رفتیم نمایشگاه و برگشتیم . جای همه دوستان خالی . شلوغ بود . حیف که میخوام درس بخونم . وگرنه میدونستم با نمایشگاه چیکار کنم !!!!

کویر

Large rock formations in the Navajo park Monument Valley Stock Photo   

  

کویر تشنه باران است 

و دل  

تشنه خوبی  

به من محبت کن !  

که ابر رحمت اگر در کویر می بارید  

به جای خار بیابان  

           ـ بنفشه می رویید 

و بوی پونه وحشی به دشت بر می خاست 

چرا هراس 

         چرا شک ؟ 

                      بیا 

                        که من  

                            ـ بی تو 

درخت خشک کویرم که برگ و بارم نیست 

امید بارش باران نوبهارم نیست 

                                      

                                           حمید مصدق با اندکی تغییر