ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

فردا ... امروز ... دیروز ...

سلام  

استان طرحم تعیین شد : هرمزگان  .  امشب حرکت میکنم . نمیدونم چه آینده ای در پیشه . هیچ حدسی از آینده نمیزنم . هیچ پیش زمینه ای ندارم . هنوز نرفته دلتنگم .   

 

کسی به سوگ نشست  

و در مصیبت آن روزهای خوب گریست 

کسی نمی داند  

که پشت پنجره آواز کیست می آید 

که کیست می خواند  

  

کسی به سوگ نشست 

که سوگوار جوانی ست 

                  سوگوار امید  

و سوگوار گذشتن  

                     و برنگشتن هاست 

    

کسی نمی داند  

که پشت پنجره رودی ست در سیاهی شب

دردسرهای آخر تز و طرح .....

سلام .  

این مدت اونقدر سرم شلوغ بود  که نتونستم ببینم اینترنت چه رنگیه !!! دو باری هم نوشتم که یه دفعه همه اش پرید !!! درگیر تز بودم که دفاع شد و تمام !!! بعد هم درگیر طرح شدیم و بالاخره انتخاب اول صورت گرفت ! سر دفاع خیلی اذیتم کردند . البته کار جدیدی نبود اما خاص تر بود !!! اولش کلی اذیتم کردند . بعد هم گفتند باید بری ۱۰۰ مورد از case هاتو بررسی کنی دوباره . ما هم هول برمون داشت که نمیشه اما موفق شدم در عرض 5/3 ساعت به 150 مورد زنگ بزنم و با 100 تاشون صحبت کنم !!!! صحبت کردنم با بعضی از اونها ماجراهایی داشت جالب که چند تاییشونو مینویسم .  

case شماره 1 )  

_ سلام خانم . عذر میخوام مزاحم میشم . میخواستم بدونم شما یا یکی از آشنایانتون سال پیش توی بیمارستان ... زایمان داشته اند ؟ 

_ من آقام !! 

_ إإإإإإ ؟!! 

case شماره 2 ) 

_ سلام آقا . شما خانمتون پارسال ... 

_ من مجردم !!! 

_ ببخشید ! از خانمهای آشنا ...؟ 

_ داداشم بوده !! 

_ إإإإإ داداشتون ؟! میشه شماره اشون رو لطف کنید ؟ 

_ بله . شماره من رو از کجا آوردید ؟!( با لحنی شیطنت بار ! ) 

_ از پرونده زن داداشتون . 

case شماره 3 )    یک خانم مسن بود که گوشهاش سنگین بود . 

_ سلام . شما پارسال زایمان کردید ؟ 

_ من 30 ساله نزاییدم !!! دخترم بوده .

_ هستند؟

_ خونه اشو عوض کرده . تلفن نداره . بگم کی زنگ زد ؟ 

_ اصلا نگید کسی زنگ زد ! 

_ خدا عمرت بده مادر !! 

case شماره 4 ) 

_ سلام آقا . شما خانمتون یا خانم آشناهاتون پارسال ...؟ 

_ نه . خانم ... رو میگید ؟ 

_ بله بله !!!! 

_ شوهرش مرده . 

_ إإإ؟ چه بد ! ببخشید مزاحم شدم !!! 

 

و الی آخر .... 

------------------------------------------------------------------------------ 

دعا کنید طرحم بد جا نیفتم .