ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

شجاعت ؟

   

  

نمیدانم میشود نامش را شجاعت گذاشت یا نه ...  

اعتراف به اشتباه یکی از شجاعتهایی است که من دارم . بی پروا عذرخواهی میکنم . بدون ترس از شکستن غرورم ، بدون ترس از تحقیر ، فقط برای اینکه دلی را نشکسته باشم . گاهی زیاده روی میکنم در این اعترافها . گاهی از آنهایی عذرخواهی میکنم که خودشان خطاکارترند . اما ، همیشه ندای درونم پیروز میشود که : تو خطا نکن.  و به همین دلیل یک وقتهایی اطرافیانم را گستاخ تر و پرتوقع تر میکنم .

دیشب هم عذرخواهی کردم . از کسی که زودترها رفتارش دلم را شکسته بود . اما به خاطر شکی که به او داشتم ناراحتش کرده بودم . در جواب پوزشم فقط به یک کلمه "باشه" قناعت کرد . ولی من ، الان وجدانم آرامتر است . هرچند هنوز به بیگناهی او اطمینان ندارم . حتی اگر مرا نبخشیده باشد ...

  

 

 + آرزوهایی دارم . منتظرم که برآورده شوند . خدایا نمیدانم در نظر تو من لیاقت آنها را دارم یا نه ... اما خودم فکر نمیکنم زیاد انسان بدی باشم . لااقل همیشه سعی کرده ام در خوب بودن . به بزرگواری نگاهم کن .


نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام
خیلی خوب بود ،واقعا نعمته نشونش همون آرامشی که در پی عذرخواهی نصیبت میشه
عزیزم ما تو وبلاگمون با دوستداران امام زمان(عج) پیمانی می بندیم تا شاهدی باشه برای لحظات سخت انتظار...
شما هم اگه تمایل دارید در این راه با ما همراه شو...
درضمن اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

شلام
ممنونم از نظر خوبت

ناهید کوچولووو شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

من خودم هم همین طورم ، اسمش رو شجاعت نمی گذارم . بیشتر ترس از عذاب وجدان و ناراحتی اش ..

آره . شجاعت نیست . وجدان داریه !

میثم یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ق.ظ

این عکس رو که گذاشتی دیگه تصویر سازی شد توی ذهن من که تو این شکلی هستی ! تموم شد و رفت !!
عذرخواهی نمی کنم ولی با رفتارم نشون میدم که اشتباه کردم .
خدا آرزوی همه رو برآورده کنه . انشاالله . حالا اگه نه همه آرزوها رو ، حداقل اون چیزایی که کل زندگی آدم رو تحت تاثیر قرار داده رو ، رو به راه کنه صمیمانه سپاسگذاریم هرچند همین الانشم هستیم ولی اونجور بیشتر می شیم !
خنده م میگیره به روزهایی که سر صف صبحگاه مدرسه دعا می کردم معلم ریاضی اون روز نیاد !! ای ای ای یادش بخیر . همه چی ساده بود . از سر و وضعمون تا مدرسه و کتاب درسهامون تا فکر و خیالاتمون تا ...

اون زمان بزرگترین آرزویم بارش برف بود و تعطیلی مدرسه و برف بازی ... الان هم یکی از آرزوهایم همین است

دلفین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

میگویند شجاعت اخلاقی، گاهی آدم ها بزرگوارتر از آن چیزی هستند که نشان می دهند و احتمالا شما از این دسته هستی.

هندوانه بزرگی هست ... تنهایی توانایی حملش را ندارم
ممنون

elena پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://elen.blogsky.com

فقط یک انسان فوق العاده مث تو مى تونه چنین خصوصیات اخلاقى بى نظیرى داشته باشه

ممنونم النای عزیز . الان از تعریفت توی آسمونهام

میثم سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ

موزیک وبلاگت رو پیدا کردم ! آهنگ Your Eyes از آلبوم
Alone In The Rain کار هومن راد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد