ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

polite or selfish

نمیدونم جدیدا حساس شدم یا همیشه بوده ام . کوچکترین چیزی باعث میشه دلم به درد بیاد و غصه توی قلبم بنشینه . حتی یک بحث کوچک کاری . از همه بدتر وقتی هست که دلم نمیخواد با وجود ناراحتی ام از طرف مقابل ، دلش را بشکونم یا ناراحتش کنم . ذهنم درگیر میشه . حتی جاهایی که میدونم حق با منه ، پیش میاد که تماس بگیرم و عذرخواهی کنم . انگار اینکه برای خودم و دفاع از حقم ، حق قائل باشم برام سخته ...

فکر میکنم یه قسمتش اشتباهه . اینکه ناراحتی لحظه ایت روی عملکردت اثر بگذاره . توی شرایط سخت خوب و منطقی تصمیم میگیرم اما وقتی اعصابم به هم میریزه روی کارکردم اثر منفی میگذاره . به هر حال باید یاد بگیرم که گاهی خودخواه باشم . جایی که لازمه حق خودم را بر خواسته دیگران مقدم بدونم .  

آخر پدر و مادر عزیز ! خانم بودن و مرد صفتی همزمان چه سودی داشت که به ما آموزشش دادید ؟؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی توی انجمن ها شرکت کنی و کارت شارژ رایگان بگیری . بخش جوایز سایت رو نگاه کن . بیای ضرر نمیکنی . منتظریم Denapatogh.com

میثم پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

مثل اینکه موضوع خیلی جدیه ! الآن سه پست متوالیه که داری راجع به این موضوع می نویسی . من جات باشم کلا اخلاق و سبک فکریم رو عوض می کنم . این رفتار انسان منشانه مال جوامع متمدنه . نه واسه جامعه جنگل وار ما . حالا خود دانی . ولی من به شخصه ترجیح میدم بخورم به جای اینکه خورده بشم . به قول یارو گفتنی :
اینجا جنگله ، بخور تا خورده نشی / اینجا نصف عقده ین ، نصف وحشی ...

موضوع ها مشابه هستند اما case ها متفاوتند !!!
ترجیح میدم انسان بودنم را حفظ کنم . هرچند به ظاهر خورده بشم . لااقل یه وجدان راحت دارم ...

نجمه رستمی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://roshana14.persianblog.ir

گاهی دلم برای کودک درونم که یه دختربا تمام صفات دخترونه است تنگ میشه ! گاهی احساس قاتلی رو دارم که بالای سر مقتول محبوبش ایستاده و هم اونو کشته و هم نگرانشه و ناراحته برای از دست دادنش!!!
دیوانه کننده ست!

فکر میکنم از اول کودک درونم پسر بوده ! به قول مسعود شست چی : من اشتباهی بودم !
احساس میکنم مواقعی که از حقم دفاع نمیکنم خیال میکنند احمقم ! وقتی هم که طاقت نمی آورم و تند میشوم عذاب وجدان میگیرم که نکنه ناراحت کردم طرف مقابل را ...
(اگر پسر بودم از اون پسرهایی میشدم که الگوشون شوالیه های قهرمان یا سوپرمن هست ! )

میثم پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

منم نگفتم همه رو بخور ! به قول معروف اگه گرگ نمیشی ، گوسفند هم نباش ...

باید اشتهام را تنظیم کنم !!! دارم کم کم یاد میگیرم که حقم را محترم بدونم . کم کم بعد از عمری !!

دکتر پرتقالی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://dr-orange.blogfa.com

اگه میخوای یه دعوای جدی با خانوادت راه بندازی من هم پایه ام که اصلا خانواده هامونه یه جا جم کنیم و این درد مشترک رو آوار کنیم رو سرشون آخه این تربیت بود ؟....

موافقم 100% ! آخه کم دردی نیست والا !

سوگل دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://farda91.persianblog.ir

فکر کنم قبلا هم یه بار اینجا نوشتم که بعضی وقتا این تظاهر به خانم بودن در حالیکه دلمون نمی خواد ، چقدر حرص ادمو در میاره !!!!

خیلی زیاااد !!!

ممول جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

رکی تحویل نمیگیری نظرای منو اکسپت نمیکنی.باشه ما همه جوره دوست داریم!

من که تاییدت میکنم دختر ... همه جوره اکسپت شده اید شما !

irman یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://faraneh1362.persianblog.ir

دقیقا مشکل مشابه من دارم....دلم زود میسوزه....اعصاب قهر بودن ندارم..ولی راست میگی این طوری انگار ادم از حق خودش میگذره....من بارها از حقم میگذرم تا حایی که منفجر میشم!و برای همیشه کات میکنم میرم...

باز خوبه که میتونی کات کنی بری ! من که حتی منفجر هم بشم ، باز هم خودم قدم جلو میگذارم واسه رفع کدورت ...! البته الان دارم روی خودم کار میکنم که قدرت خواستن حقم را پیدا کنم . همیشه که نباید فقط برای حق دیگران تلاش کرد .. !!؟

میثم چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

ترجیحا دلم میخواد ریست شم و به تنظیمات کارخونه برگردم .

موافقم !

دلفین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

فکر می کنم مواقعی که به آدم ها خیلی خوبی می کنم و برعکس بازخورد مناسبی نمی گیرم و بیشتر بدی می بینم این حس رو بیدا می کنم.
به ما هم که مردیم، طوری آموزش دادند که خیلی مرد باشیم، من هم ناراضیم...

دقیقا همینطوره که میگین .
چه عجب ! از این ورا ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد