ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

نوروز ۸۸

ده بار این پست رو نوشتم .... هی پاک شد ! 

چهارشنبه سوری هر چی دنبال پایه گشتم پیدا نکردم . این بود که خودم با آرامش توی خونه شمع روشن کردم و از روش پریدم !!!!!!!!! 

روزهای آخر چشم به خوبی و خوشی سپری شد . همه ازمون راضی بودند جز دکتر ب !! دیروز دکتر م رو دیدم . تنها چیزی بود که اصلا دلم نمیخواست !!! دکتر به محضی که منو دید گفت مگه امروز قرار نبود امتحان بدید ؟   من هم با پررویی گفتم نه ! ما که اینترنهای خوبی بودیم !!احتیاج به امتحان نیست !!!    بیچاره دکتر !! برامون آرزوی موفقیت کرد ! 

دیروز اولین روز بخش بود .  اولین کشیک اطفال رو دادم . تا ساعت 5:45 صبح مریض داشتم . exchange هم . ساعت 7:30 هم از سر و صدای بچه ها بیدار شدم . Whoop De Doo  دارم از خواب میمیرم !!!boredom.gif

تا 4 فروردین بیشتر کشیک ندارم .dance3.gif خونه !!! وایسا !!!!Hello دارم میام !!!!!

دیشب آرا واسه همیشه رفت . امروز هم مریم میره . دلم براشون تنگ میشه .    

بهار داره میاد .Yatta کسی واسه استقبال آماده شده ؟!!!!!! 

یه شعر از توی 40چراغ دزدیده ام ، با اجازه 40چراغیها میذارمش اینجا . البته با کمی تغییر !  

 

     نوبهار است در آن کوش که شاغل باشی  

                                          نه که دکتر شوی و توی خونه ول باشی 

     من نگویم که کنون با که بگرد و چه بکش 

                                          پسرم ! از تو بعید است که عاقل باشی ! 

     اغنیا اصل کباب و فقرا بوی کباب 

                                          صرفه آن است که در فکر فلافل باشی ! 

     کاش میشد که تو یک بار دگر طرح روی 

                                          توی طرحت عقب کسب فضایل باشی 

     روزگاران غریبی ست ، همه گرگ شدند 

                                            نکند تکه جا مانده پازل باشی .....! 

                   

          نوروزتون پیروز          هر روزتون نوروز  

  

          

باز دور هم جمع شدیم

دیشب یه sms از کبری رسید که کجایی ؟ چی کار میکنی ؟ گفتم بیمارستانم . کشیک میدم ! تو چی ؟ گفت :خونه ام . استراحت میکنم ! من به این حال در اومدم !امروز هم همدیگه رو دیدیم . بسی شاد گشتیم ! الان هم پیش منه !انقدر خوش میگذره !!!!! 

پنجشنبه شب با سمیه و شوهرش رفتیم سینما .  دیر شده بود و ماشین بنزین هم نداشت . با کلی سلام و صلوات خودمون رو به هر ۴ چنگول فیلم رسوندیم !dance3.gif 

 فیلم زیاد جالب نبود . بعد هم رفتیم پارک . خوب بود . فقط ما سه تا بودیم ! سمیه هنوز واسه تعیین جنسیت نی نیش نرفته . من میگم پسره !  شوهرش میگه : اولها فکر میکردم پسره اما حالا گیج شدم !!!!!!! 

دکتر م فرموده اند که میخواهند امتحان بگیرند .   ما هم که درس خوان ! در به در دنبال اینیم که ثابت کنیم معلوماتمون بر کسی پوشیده نیست و احتیاج به امتحان نداریم .    یعنی موفق میشیم ؟

باز هم وقت ندارم . بر میگردم !  

 

برگشتم به آسیه یه چیزی بگم : 

تو که ادعای فرهنگ و شعور داری ، چرا به وبلاگ ماها سر میزنی ؟ این فحش هایی که میدی نشون میده چقدر با فرهنگ و با کلاسی . آدمها با کلامشونه که درونشون رو نشون میدن و تو نشون دادی . کسی برای حرفهای تو ارزشی قائل نیست . هر قدر میخوای توی وبلاگ همه سرک بکش . امیدوارم لااقل تخلیه روانی شی . 

جومونگ

آخرین کشیک قلب که بودم سه شنبه بود . من هم به هیچ وجه حاضر نبودم از جومونگ بگذرم . دکتر د رزیدنتم بود . خانم دکتر ح هم رزیدنت داخلی سال ۱ . پس تصمیم گرفتم روی دکتر کار کنم !!!!  

 

ظهر روز ۲۹ بهمن ، من و دکتر آ و دکتر د توی اتاق اکو نشسته ایم ، ضمنا دکتر آ چیف رزیدنته : 

* امروز خانم دکتر ح هست ؟ 

 بله آقای دکتر ! 

 خوب پس ! من راحتم ! مریض اومد به خانم دکتر زنگ بزن . اگه هم نتونستید کاریش بکنید من  هم که نمیتونم ، به سال ۳ بگو . من هم میرم خونه !!!!

 شما که براتون فرقی نمیکنه خانم دکتر باشه یا نه . در هر حال نمیایید ! pardon.gif

 تا حالا شده بهم یه کاری بگی نکنم ؟! 

 آره . نمیایین مریض ببینید !! 

* دکتر آ ، شما مریضهاتونو یادتون میمونه ؟ Beggingمن که از بس زیادن و شبیه هم یادم میره کدوم آنژیو شدن و چی داشتن و ... 

 دکتر با دقت میبینن !!!!!! dance3.gif

 امروز کشیکی که ؟ میگم بهت !!!! *   

 

ساعت ۷:۵۰ شب . قبل از جومونگ ، با خانم دکتر ح و دکتر د توی راهرو بیمارستان ، خانم دکتر قبول نکرده کاورم کنه که جومونگ ببینم ! به دکتر د پیشنهاد میده که اون کاورم کنه : 

* خیال کردی ! من هم میخوام جومونگ ببینم ! laugh1.gif

 دکتر تو رو خدا ! بگین خانم دکتر کاورم کنه ! اصلا اگه الان دکتر داوود بود به خانم دکتر میگفت شما هوای ما شهرستانی ها رو ندارید ! sad.gif

 إإإإإ ! خانم دکتر چرا هوای ما شهرستانی ها رو ندارید ؟ کاورش کن !

   

ساعت ۸:۴۰ یه مریض MI آوردند . مجبور شدم برم اورژانس . ساعت 9 دکتر د اومد سی سی یو . دکتر در حال اوردر گذاشتن : 

* دکتر جومونگ چی شد ؟ 

 جونم برات بگه که جومونگ و سوسانا جون کوه نمک رو کشف کردند . بابی جومونگ میخواست بره  جنگ که نمک پیدا کنه . یه دفعه اینا اومدن توی قصر . جومونگ داد زد بابی دست نگه دار . ما نمک آوردیم . سوسانا جون هم که کنار جومونگ وایساده بود . بابی گفت این کیه ؟ جومونگ گفت بابی این سوسانا جونه . با هم نمک پیدا کردیم ! قسمتهای بعدیش رو هم که نشون میده ، تسو میره به سوسانا جون میگه زن من میشی؟ 

    

این هم اندر عوالم رزیدنتهای محترم قلب و جومونگ ! بنا به درخواست دوستان تحریر گردید !

یه آپ کوچیک

سلام .  

این مدت سرم خیلی شلوغ بود . الان هم از فرصت کوچولویی که توی بیمارستان پیدا کردم استفاده کردم و دارم آپ میکنم . اینجا کامپیوترها مدرنیزه شده !!!!!!!! هیجانزده ام شدید !!!!! 

الهی بگم خدا کارگردان و نویسنده سریال lost رو چیکار کنه . فکر کنم سادیسم دارن . از کار و زندگیم افتادم ! کمبود خواب گرفتم از دستشون !!!!   

چشم اصلا خوش نمیگذره . دوستش ندارم . آخه یه آدم با ADHD چطور میتونه 3 ساعت توی درمانگاه مودبانه بایسته و فقط به عملیات معایناتی اتندینگ محترم توجه داشته باشه بدون اینکه صداش در بیاد ؟!!!!!!  

بر میگردم !

بدون عنوان!!!!

۲۹ بهمن آخرین کشیک قلبمو دادم . کشیک خوبی بود . خیلی خوش گذشت . خصوصا با کل کل های شدیدی که با دکتر د رزیدنت داشتم !   البته نه اینقدر صمیمانه !!!!!!! 

هنوز هیچی نشده دلم واسه قلب تنگیده !!!!!!!

بخش چشم با غر غر های دکتر م شروع شد . با وجود بداخلاقیش دوستش دارم . فکر میکنم دل به دل راه داره !!!!!!!!!!! 

دیشب و پریشب ۴۸ ساعت کشیک بودم . از بس پلیسه در آوردم بیچاره شدم . اوه  

خدا پدر اونایی که جمعه کشیک اسکرین بودند رو بیامرزه . همکاریشون فوق العاده بود !  

کشیکهای دیشب که رسما فرمودند هیچ علاقه ای به خارج کردن پلیسه ندارند ! این بود که ۱۰ دقیقه یه بار اورژانس بودم !!! 

امروز داشتیم برای چهارشنبه سوری برنامه ریزی میکردیم . Fartingدنبال فضای آزاد میگشتیم . من محوطه خراب شده بیمارستان ف ( عکسهاشو توی یکی از پستهای قبل گذاشته ام ) رو پیشنهاد کردم !   اینطوری بیماران هم میتونن از امکانات آتشین استفاده کنند !!!!میتونیم مریضها رو یکی یکی از روی آتش با برانکارد بپرونیم !!!!!!