ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

رویا

وقتی کوچک بودیم رویاهایی بزرگ داشتیم . اکنون که بزرگ شدیم رویاهایمان به همان نسبت کوچک شده .  

کاش هنوز کودک بودیم .

نظرات 13 + ارسال نظر
میراد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.miradwedding.com

سلام رکسانا
وبلاگ جالبی داری
اگه مایل به تبادل لینک بودی آدرس وبسایت منو که بالا نوشتم به اسم خدمات مجالس میراد لینک کن
بعد تو وبلاگ any4any.mihanblog.com خبرم کن تا به چه اسمی لینکت کنم.
با تشکر

امیر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
خوبین؟
این یعنی واقعی شدن!!!!
خیلی هم بد نیست
شاید هم خوبه
موفق باشین

سلام .
انتظاراتمون از خودمون کم شده ، تواناییهامون یادمون رفته ...

جوراب پاره و انگشت ازاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

کاش

دکتر ژیلا جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ق.ظ http://www.drjila.com

درود
بچه بودیم همش دلمون می خواست زودتر بزرگ شیم.... الان که بزرگ شدیم حسرت یه روز از دوران کودکی رو می خوریم.

ممول شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

آره رکساناجون کم کم دارم قلدری میشم واسه خودم!!!!!!!!!
چه میشه کرد بایدیه جوری سرکنیم دیگه.
واقعاعاشق این انگیزه دادناتم.فک میکردم منویادت رفته.مرسی که هستی

خواهش میکنم

نجمه رستمی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

من بچه بودم دیگران آرزوداشتن زودتر بزرگ شم . بس که شربودم

دکتر پرتقالی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

من که کلا غرفم تو بچگیم هنوز هم بزرگ نشدم

من هم اما انتظاراتم از خودم پایین اومده

شکوفه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ق.ظ

درود رکسانای عزیز
بله زیاد که باشی له میشوی
خوردت می کنند
هزارها تهمت می شنوی
اما دلی که دریاییست هست ... کاری نمیتون کرد

متاسفانه همینطوره

میثم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

رویا : هیچ وقت بهش نمی رسی !!
آرزو : اگه تلاش کنی ممکنه بهش برسی!!
هدف : صد در صد بهش می رسی!!

میثم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

من بچه که بودم رویام این بود که یا فضانورد بشم یا دکه روزنامه فروشی داشته باشم! هنوز که هنوزه وقتی از کنار دکه روزنامه فروشی رد میشم نیم ساعتی میمونم تماشا میکنم. انواع و اقسام روزنامه و مجله و آدمهایی که میان و هر کدومشون یه جور مجله و روزنامه میخرن و میرن... به کجا ؟! نمیدونم !!!

رویاتونو دنبال نکردید .
من دنبال کردم

میثم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

یعنی شما میگی من باید دکه روزنامه فروشی می زدم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رویاتون بوده خوب !

میثم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

اینم از اون حرفها بود ها....!!!!!! یعنی هر کس هر رویایی داره باید انجامش بده؟؟!!

ما که دنبال رویاهامون رفتیم !

میثم پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

صد در صد کار خوبی کردی . منظورم این بود که بعضی رویاها هست که بهتره همون رویا باقی بمونه . بیشتر فانتزی ذهنیه تا چیزی که آدم بخواد واقعا بره دنبالش. نمونه اش روزنامه فروش بودن! بعضی رویا هم هست که در عالم واقعیت رسیدن بهش غیر ممکنه . نمونه اش همین فضانورد شدن!
پ ن : چقدر من نظر میدم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد