ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

خاطرات اینترنی

میخوام خاطره چند تا اتفاق عجیب توی پاویون بیمارستان ف رو براتون تعریف کنم ، جالب اینجاست که این اتفاقات برای کسانی افتاده که توی بیمارستانهای دیگه از فعالترین اینترنها بودند !!!!!!!!!!

ماجرای اول :

ساعت 2 شبه . اینترنهای a ، b و c توی پاویون خوابند . تلفن زنگ میخوره . a بیدار میشه و گوشی رو بر میداره . با b کار دارند . میره بالای سر b و میگه مریض داری . b هیچ عکس العملی نشون نمیده . a میره میخوابه .

ساعت 3 شبه . صدای کوبیدن در به گوش میرسه . b بیدار میشه .یک احساس discomfort اذیتش میکنه . بلند میشه و کولر رو روشن میکنه . a و c همچنان خوابند . صدای در قطع نشده . b مجددا به خواب میره .

ساعت 3:30 شبه . صدای فریادهای مرد پشت در به گوش میرسه . c بیدار میشه . مرد میگه گوشی رو بد گذاشتید . گوشی را درست میکنه . تلفن زنگ میخوره . از اورژانسند : یک ساعت و نیمه داریم در میزنیم . ترسیدیم همتون مرده باشید !

ماجرای دوم :

ساعت 5 صبحه . اینترنهای a ، b ، c و d خوابیده اند . تلفن زنگ میخوره . a بیدار میشه . نمیدونه چرا بیدار شده . میره بالای سر b و میگه : خمیر دندون داری ؟  b : نه .  a : نمیدونی c داره ؟ و میره میخوابه . و تلفن همینطور زنگ میزنه !

ماجرای سوم :

اینترنهای a ، b و c ساعت 3 خوابیده اند . ساعت 6 تلفن زنگ میزنه . a بیدار میشه . با b کار دارند . صداش میکنه و b میره پایین . متاسفانه b توی اورژانس faint میکنه !! تلفن میزنه به a که کاورم کن . a هم با خوشرویی قبول میکنه و میره با آرامش میخوابه ! 

 

حالا قضاوت با خودتونه . غذای بیمارستان ف توش چیزی بود یا فضاش ؟؟!!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
روزهای پیلگی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ http://peeeleh.blogfa.com


خیلی خوب!! اون مورد خمیر دندون که خدا بود!!!

دکتر نفیس یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

از این که گزینه هایی که در اختیارمون قرار دادی اینقدر متنوع است ،‌ممنانیم !!

خواهشمندم !

نجمه رستمی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://roshana14.persianblog

سلام
جالب بود.
با اجاز ه لینک شدی

ممنون .

الی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام خانم دکتر.
من الان اکسترن هستم و اسفند ماه امتحان پره دارم.
میشه لطفا راهنماییم کنید از حالا از چی شروع کنم؟چی بخونم؟ پایه قوی ندارم ولی امتحان پره عالی بدم . ممنون

سلام
از الان چه کورسهایی داری ؟ وارد هر کورسی که میشی هر شب همون کورس را ۲ ساعت بخون . و بقیه زمانت را اول بگذار روی داخلی . سعی کن لااقل هر ۲ هفته یک مبحث را بخونی . از روی جزوه های پارسیان ، یا کرمی ، یا نکات برتر بخون . بسته به سرعت مطالعه ات تصمیم بگیر . حتما تست هم بزن .

الی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام.خیلی ممنون از راهنماییتون.من امسال یورولوژی .ارتوپدی.بهداشت.چشم.اورژانس.رادیولوژی.روانپزشکی.پوست.nicu.Ent.ccu دارم.سرعت مطالعه ام پایین هست با توجه به این کدوم از این منبع هایی که گفتید بهتر هست؟خودم گاید میخونم ولی خیلی کند پیش میره و حجم خیلی کمی تونستم بخونم.داخلی از چی شروع کنم بهتر ؟
بعد از داخلی بهتر چی بخونم؟از کی وقت برای دوره بذارم؟

سلام
خواهش میکنم .
درسهایی که امسال داری به درد امتحان میخورن . معمولا جواب میدن . حتما روزی یکی دو ساعت بخونشون . جوری بخون که تا وسط کورس تمام شه و بعدش دوره کنی و تست بزنی .
اگه سرعت مطالعه ات پایینه گایدلاین به دردت نمیخوره . بهتره با کرمی یا پارسیان بخونی . اگه پایه ات قوی هست میتونی بدون سی دی بخونی . و اگه ضعیفی ، حتما سی دی گوش بده . من کرمی را امتحان نکردم . میگن خیلی خوبه . اما داخلی گرجی را خیلی میپسندم . با کدوم مبحث داخلی راحت تری و کدوم برات سخت تره ؟ یکی از اونایی که برات آسون تره را شروع کن تا بهت امید بده . و بعد از اون برو سراغ سختها . من خودم با نفرو خیلی مشکل دارم اما غدد برام راحت تره . ترجیح میدم با غدد شروع کنم و بعدش نفرو .سخت را نذار آخر . وگرنه هیچ وقت یاد نمیگیریش . بعد از داخلی هم جراحی و بعدش اطفال . ۲ ماه آخر را وقتتو بذار برای دوره و تست .
امیدوارم تونسته باشم کمک کنم . امیدوارم موفق باشی . مشکلی داشته باشی در خدمتم .

آذرخش شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.asarakhsh.persianblog.ir

خیلی خیلی جالب بود ...
متاسفانه فقط یه بار تجربه مشابه اش رو داشتم... باید اورژانس رو 3 صبح تحویل میگرفتم ! ساعت که زنگ زد خاموش کردم و هم کشیک عزیز بالاخره 3:10 زنگ زد و بیدارم کرد.. تجربه عکسش رو بیشتر داشتم ...

تجربه عکس بیشتر پیش میاد

الی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

ممنون خانم دکتر از راهنماییتون .برای شما هم ارزوی موفقیت میکنم

خواهش میکنم . موفق باشی

irman جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ


naz bashand dustan!!!

نوشا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://drnusha.persianblog.ir

آره برا ما هم پیش میومد زیــــــــــــــــــاد...زنگ میزدن فک میکردیم خواب دیدیم!!!
جالب بود...بسی خنده شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد