ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

فرصتهایی که از دست رفت

دیروز به زمانهایی فکر میکردم که داشتم و از دست دادم . به فرصتهایی که فقط به دلیل تنبلی و بی تفاوتی خودم و اطرافیانم گذشت .  

یک سال و نیم برای طرح ساکن استان هرمزگان بودم . در طول این مدت فقط ۴ بار به کنار دریا رفتم . فقط ۲ بار فقط برای گردش به جزیره قشم رفتم . اصلا به جزیره زیبای هرمز سفر نکردم و ...   . چرا ؟ غیر از این بود که هر بار میخواستم برای تفریح از روستا خارج شوم ، باید به این فکر میکردم که چه کسی باید با من بیاید ؟ که یا من حوصله اش را ندارم ، یا دوستم . که به تنهایی نمیتوانم . که دخترم و محدویتهایم ...   

سالهای دانشجویی ...  هنوز در حسرت دیدن جاهایی هستم که ندیدم و احتمالا نخواهم دید .  

دوستی میگفت : کاش هنگامی که دانشجو بودیم بیشتر بیرون میرفتیم . گفتم : اگر باز هم به همان دوران برگردیم ، رفتار تک تک ما همانطور خواهد بود ... 

تصمیم گرفته ام در هر مقطعی از زندگی ، سعی کنم بیشترین استفاده پویا را از موقعیتم داشته باشم .زندگی تکرار نمیشود . 

نظرات 4 + ارسال نظر
hamid احمدی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com

هوای شرجیش که خیلی بده چه جوری تحمل کردین ؟

زیر کولر !

آذرخش دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

داشتن پایه خیلی مهمه !

خیلی

میثم سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

من تا 5 ماه دیگه سی سالم میشه!! سی سال ! دبیرستان که بودم وقتی فکر میکردم که سی سالگی کجام خودم رو در یک موقعیت کاری خوب می دیدم و صد البته ازدواج هم کرده بودم و بچه هم داشتم!!! الان که دارم به سی سالگی می رسم احساس می کنم هنوز بچه ام! نمیدونم شاید تا 45 سالگی هم مجرد بمونم. گرچه هر روزی که میگذره بیشتر به این نتیجه می رسم که نباید ازدواج کنم.میخوام تنها باشم.میخوام با قلبم زندگی کنم نه با عدد شناسنامه ام.شناسنامه ام میگه واسه خیلی از کارها دیگه دیره ولی قلبم چی؟؟!! قلبم می تپه پس هنوز زنده ام ! میخوام تا وقتی قلبم می تپه زندگی کنم.میخوام وقتی عزراییل اومد گفت : بریم ؟! بهش بگم : دمت گرم! ایول داداش ! حال کردم ! بزن بریم ا!! ببینیم اونور چه خبره!

هیچوقت دیر نیست . هیچوقت . خصوصا برای آقایون !
ما نسلی هستیم که بچگی نکردیم . برای همین هم هست که هنوز دوست نداریم بزرگ شویم .

میثم سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

آهان ! اینو خوب گفتی !!! بچگی نکردیم! یعنی دهه شصتی بچگی نکرده!! هر جای ایران که باشه در هر شرایطی چه دختر چه پسر ، دهه شصتی خاطرات مشترک زیاد دارن با هم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد