ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

حجم بالای گاستروانتریت

در طول آبان ماه 240 مورد گاستروانتریت رو توی دفتر ثبت کردیم . تازه لااقل حدود سی تا چهل نفر ثبت نشدند .  انواع موارد رو داشتیم . یک مورد شیرخوار 4 ماهه ای بود با وزن 700/6 که با اسهال از یک ماه پیش مراجعه کرده بود . طی شرح حالی که گرفتم معلوم شد که از سه ماهگی غذای کمکی را براش شروع کرده بودند . از بیسکویت گرفته تا ماهی !!!! آدم اینجا عجایبی میبینه ها !!!! 

چند روز پیش معاون شبکه اومده بود ، داشت از وضع اسهال میپرسید ،‌ گفتم از همه جا هست . مثلا از بندرعباس هم مریض داشتیم . گفت : آره اتفاقا ما دیشب بندرعباس بودیم پسرم اسهال گرفت . من هم نه گذاشتم نه برداشتم : بله حانم دکتر . اینجا روستایی هستند دیگه . کلاس براشون گذاشتیم ولی باز نمیفهمن چطور بهداشتو رعایت کنند ! توی کلاس هم گفتم بهشون ،‌ اگه به دلیل شیوع بود و ربطی به بهداشت نداشت چطوره که من و خانم دکتر روزی ۱۰-۱۵ تا مریض اسهالی میبینیم خودمون نگرفتیم ؟ چون بهداشتو رعایت میکنیم !!!! ولی همتون توی خونه هاتون چند تایی اسهالی داشتید !!!!!!!!!!    قیافه خانم معاون را تصور کنید !!! 

 

چهارشنبه از شبکه برای پایش دارن میان بازدید گروهی از مرکز . دعا کنید به خیر بگذره . وگرنه 20% حقوقهامون پر !

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید احمدی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com/

آخه پول پزشک خانواده خوردن داره

واقعا

amir سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام
خوبی شما؟
آدم عاقل که سر به سر معاون نمیزاره
راستی خودت اینجوری نشی؟
انشالله این طرح پایش هم به خیر بگذره
اصلا خوششون بیاد 20 درصد اضافه کنن به حقوقتون
میشه بپرسم اصالتا کجایی هستین؟
موفق باشی

ما اگر عاقل بودیم ... !!!! اهل ایرانم من ! ممنون .

amir سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
خوبی شما؟
قرار نشد سرکارمون بزاری
حالا یه سئوال پرسیدیم
لطفا جواب بده راه دوری نمیره
حداقل بگو ساکن کجایی؟
البته منظورم میناب و طرح و این حرفها نیستها

همه جای ایران سرای من است . در حال حاضر ساکن ایران مینابم ! البته یکی از روستاهای میناب .
ترجیح میدم جواب ندم . شرمنده .

مداد گلی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com

مرحله ی سختیه؟ من که فعلا نمی تونم به چیزی جز همین بخش داخلی که توش هستم فکر کنم. خیلی سخت و پر کار شده. دیگه دارم له میشم. واسه شمام این جوری بود؟

داخلی خیلی سنگینه . ولی شیرینیش به همینه . تا میتونی فعال باش .

amir سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
باشه کوه به کوه نمیرسه ......
اگر دوست نداری اصلا مشکلی نیست
هر جور راحتی شما
موفق و موید باشی

شما خودتو معرفی کردی که من شجره نامه بدم ؟؟؟!!! آدرس وبلاگتو بده میام اونجا میگم !

ژاندارک چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

خدا این سرماخوردگی و گاستروانتریت و چکاپ کاملو از ملت نگیره! :دی

پزشک 78 چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://med78.wordpress.com

سلام
بد گفتید. بد!
راستی اینکه بنده کامنت نمی ذارم به خاطر اینه که شمار و با فید میخونم بیشتر.

ممنون که سر میزنید . بیشتر فکر کردم مشغول درسید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد