ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

راننده

این ماه رانندگی مراکز بهداشتی درمانی روستایی اینجا رو به مناقصه گذاشتند . پایه حقوق 450 تومان . راننده ما مرد خوبی بود که بیچاره تنها راه کسب درآمدش همین رانندگی بود . قدیمها با ماشینش کار میکرده . الان هم که راننده مرکز ما بود و نجیبانه مشغول خدمت . وقتی قضیه مناقصه مشخص شد اومد و به من گفت که سفارششو به مدیر شبکه بکنم . قرار شد خودش هم همون 450 تومان بزنه . مدیریت هم فرمودند که چون ما راضی هستیم اولویت با ایشونه .. روز سیم که طبق معمول رفتیم شبکه میخواستم مدیر شبکه رو ببینم . یه دفعه راننده امون اومد و گفت که نتایج مناقصه مشخص شده . یکی دیگه است . با حقوق 390 . گفتم میرم صحبت میکنم . دکتر گفت که موقع انتخاب راننده جدید نبوده اما از سز اتفاق راننده فامیل نزدیکشه !!!! و میدونه که یک ماه دوام نمیاره !!!! گفتم دکتر ما راننده هامونو abuse میکنیم ها !!!! گفت هر جور رفتار میکردید بکنید . اگر کوتاهی کرد انتقال بدید . ما برخورد میکنیم .  

به راننده گفتم خیالت راحت باشه . چنان به سرش بیاریم که خودش بره . عصرها میکشونیمش . هر روز هم باید بره شهر ! راننده امون خوشحال شد که : آره . اگه عصرها بیاد ول میکنه . چون احتمالا میخواد عصرها بره مسافر کشی . ( مرکز ما به طور خودسرانه راننده رو عصرها off کرده بود . ) وقتی برگشتیم مرکز معلوم شد که طرف رییس بسیج روستاست . قبلا مسافرکشی میکرده . الان هم حقوق بسیج میگیره . برادرزاده سرایدارمون هم هست ! 

عصر روز اول دیدیم راننده جدید نیست . دعوایی راه انداختیم که بیا و تماشا کن ! دیروز اومده پیشم میگه رفتم نقلیه گفتن ما با شما قرار داد برای صبح ها بستیم . هر روزی که میخوان عصر برین یک روز زودتر نامه کتبی بدن که حقوقتونو زیاد کنیم .  

من نمیدونم اون راننده های دیگه و راننده بدبخت سابقمون که باید عصرها حضورشونو اعلام میکردند چه فرقی با این آقا دارند ؟

نظرات 16 + ارسال نظر
لعیا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

اگهی90 جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.agahi90.com

درج اگهی استخدام
درج اگهی رایگان
کالا و خدمات خود را به رایگان معرفی نمایید
اگهی 90
www.agahi90.com

پزشک 78 جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://med78.wordpress.com

بله بله بله......

آریو شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://drario.wordpress.com

هیچی! این آقا جزو افراد ویژه هستند!

خاطرات تلخ زندگی یک پزشک دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

چی بگم به خدا؟

احمد فلاح چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.affa110.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
اگه به مطالب روانشناسی علاقه داری در وبلاگ زیر منتظر حضور و نظرقشنگتون هستم – بآرزوی بهترین ها برایتان - احمد فلاح
www.affa110.blogfa.com

ماندانا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی با مقاله جدید به روز گردیده دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا http://aria20.blogsky.com

مریم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

هی گفتی نمیام سر بزنم حالا اومدم.!میخوام یه اعتراف کنم دلم برای روزهایی که من مثل الانت حرص می خوردم تنگ شده!!!!!چند وقته آداپته شدم به این رفتارها.راحت می گذرم از کنارشون.از دست خودم عصبانیم.

آذرباد55 یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://azarbad55.blogfa.com

با سلام دوست عزیز وب قشنگی دارید.
به اینها می گن: ویتامین آ چشمی!یعنی نور چشمی!

خوشحال می شم به منم سر بزنید.

یاحق

علی جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام. من هم پزشک خانواده هرمزگانم البته با چند سال سابقه کار بیشتر. کم کم به این نتیجه میرسید که اون مناقصه از اول به همین هدف برنامه ریزی شده بوده که این آقای راننده جدیدتون رو بیارن. البته مطمئن باشید که این راننده جدید مخبر شبکه است حتی اگر خلافش ثابت شود!

بابک هخامنش یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ http://babake23.blogfa.com/

درودها? فراوان به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار عزیز شما را به وبلاگ رهروان بابک خرمدین http://babake23.blogfa.com/ دعوت کرده و شما را با این سازمان آشنا م? سازیم0 با تشکر همکار شما بابک هخامنش:

دکتر فریاد یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام من برگشتم.....
خوشحالم که هستی ...و مینویسی....

فریاد دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

از شما بیش از این هم انتظار نداشتم....
من نمی نویسم که دیگران بیان و نظر بدن ....
اینجا تنها جاییه که می تونم درددل کنم حرفامو بزنم همین.......
شما چی می دونید از رابطه ما که به خودتون اجازه می دید این حرف ها رو بزنید....هیچی نمی دونید...
می دونم که درک نمی کنید....مهم نیست برام....

آقای دکتر فریاد ...
من درکتون میکنم . میقهمم که چقدر سخته آدم عادت داشته باشه که یه نفربا وجود بی توجهیهایی که میبینه براش بمیره و این دایمی نباشه و بالاخره رهاش کنه .
من برای شما احترام قایل بودم و هستم . اما شما خودتون بد کردید . آره . با خودتون درگیر بودید . در حدی که برای خواستگار قبلی اون زنگ زدید و منصرفش کردید اما فردای انطرافش از ازدواج بهش زنگ زدید که نمیخوایدش . اینا رو یادتون رفته ؟

جوراب پاره و انگشت آزاد شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

خواص قطعا یه فرقایی دارن که ما عوام قادر به درکشون نیستیم !!!

یاس شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

چرا پست اخر حذف شد؟؟؟؟؟؟؟متاسفم.برای .........

دکتر سهراب سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

این مراکز بهداشت هم خیلی توش خاله زنک بازی هست متاسفانه:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد