ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

رزیدنت کم تجربه

 دکتر ص استریت دانشگاه خودمون بود . حتی یکی از کشیکهاشو هم نمیداد . باباش اتندمون بود و در نتیجه پارتی آقا کلفت  !حالا سال اولو باید توی بخش داخلی بدوه ! چند روز پیش توی اورژانس دیدمش . احوال کشیکشو پرسیدم . گفت دارم میمیرم . گفتم عادت نداری !!!!!!   بیچاره با درد فراوانی گفت : بعد از ۳ ماه دیگه عادت کردم .  

  

دیروز از اورژانس زنگ زدند که یه مشاوره داری . وقتی رفتم پرستار گفت مریض هایپو گلایسمیه . Bs=48 . پرسیدم پس واسه چی مشاوره دادن ؟ گفت:   دکتر ص داده . چون خودشو خیس کرده . رفتم بالای سر مریض . دیدم سر حال نشسته . پرسیدم : خوبی مادر ؟ جاییت درد نمیکنه ؟ دست و پاهاتو میتونی حرکت بدی ؟ زورت کم نشده ؟ زبونت سنگین نشده ؟  نرمال نرمال بود . معاینه اش کردم . هیچ نکته مثبتی نداشت . پرسیدم چی شد که بیحال شدی ؟ میگه : "دیشب هی عرق میکردم . امروز صبح که انسولینمو زدم کم کم ضعف کردم ."از علایم تشنج پرسیدم چیزی نداشت . گفتم : خودتو خیس نکردی ؟ گفت : "هان ! انقدر عرق کردم نگاه کنید ، لباسهام خیس خیس شده !"  

جالبه که وقتی از اینترن داخلی پرسیدم اندیکاسیون این مشاوره چی بود با خنده و عجز نگاهم میکنه و میگه : احتمالا بیکار نبودن تو ! 

 

همکلاسی سابق ؛ ایرادت اینه که مریض ندیدی . کم کم راه میفتی !

نظرات 6 + ارسال نظر
باز باران چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.baazbaaraan.blogsky.com

خیلی تابلو کیه.بابا اینجا دیگه ابروشا نبرین.با همه اینا ...بعضی ها میگفتن خوب مریض میبینه.کم کم میاد دستش غصه نخور

روانپزشک نیمه دیوانه چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://midmaddr.blogfa.com

عجب!!واقعا همین بوده!!!

روانپزشک نیمه دیوانه چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

ادتون کردم

فریاد چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ http://deltangiha.blogsky.com/

احتمالا به خاطر حضور پدرش همه هم ازش حمایت میکردن و می کنن....

دکتر پرتقالی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

مثل هر جای دیگه دنیا بند پ کاربردی ترین راه پیشرفته

علی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
اگر وقت داشتی و حوصله، اجازه بده از نظرت استفاده کنم ...
www.seeyourinside.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد