ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

یه بیمار شاد

                       چهار و نیم 

 

کشیک بودم . ساعت ۱ یکی از خنده دارترین مریضهای دوران اینترنیمو دیدم . یه خانم ۸۰ ساله که به علت چرت و پرت گفتن آورده بودندش . همراهش میگفت آلزایمر داشته ولی از دیشب اینجوری شده . خیلی خسته بودم . با بی حوصلگی تمام رفتم بالای سر مریض . هر چی میخواستم ازش سوال کنم میخندید و چرندیات تحویلم میداد . باید فوت میکرد ولی کو همکاری ؟!!  بالاخره تصمیم گرفتم رفلکسهاشو معاینه کنم . تا چکش رفلکسو روی زانوش زدم گفت آهان بزن،هر چی میخوای بزن . خنده ام گرفته بود . میخواستم gaze چشمهاشو معاینه کنم  یه طرف صورتش بشکن زدم . نگاهم کرد،خندید و شروع کرد به رقصیدن !  دلم دیگه حسابی باز شده بود . کلی ما رو خندوند . بیچاره همراهاش که نمیدونستند بخندند یا گریه کنند .  خلاصه آخرش با یه سری آزمایش نرمال و همونطور شاد و سر حال مرخص شد . اما یه خاطره شیرین رو توی یکی از روزهای سخت من برام رقم زد . قربونش برم خدا همیشه میدونه کی چی آدمو شاد میکنه و کی آدم بیشتر از همیشه به شادی احتیاج داره . خدایا دوستت دارم 10 تا ! 

            

پ.ن : gaze  حرکت چشمها در جهات مختلفه .

نظرات 5 + ارسال نظر
دکتر گمشده یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://drdarya74.blogsky.com

وبلاگت مبارک

شیما یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

اومدم ببینم این خانم فهمیده که خوب فرق رومن رولان و پائولو کوئیلو رو می فهمه، خودش با چه سبکی می نویسه که این پستتو دیدم و کلی باهاش خندیدم. بخصوص قسمت" آهان بزن،هر چی میخوای بزن" . البته خوب می دونم که همیشه به این خنده ها نیست.
عزیزم رشته من کلا از مال تو متفاوته ولی تقریبا نصف نزدیکانم در حد طبیب متخصص هستند و اونا دایم از مشقتهای حرفه شون می گن. می خوام بگم می دونم چقدر سختی داره و چقدر سالهای سال باید بیش از همه تلاش کنید تا به یه نتیجه درخور برسید ولی هیچ وقت نزار یادت بره که حرف ات مقدسه و آفریدگارمون اون قدر بهت مرحمت داشته که اجازه داده نماینده اون در شفای مخلوقاتش باشی..

رایان دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://khooshe.blogsky.com

سلام

خیر مقدم

چه خاطره‌ی باحالی

موفق باشین
باز هم خواهم خواندتان
یه خواهش: خوبه که اصطلاحات رو به کار میبرید ولی واسه ما اکابری ها مثل اون حالت جشم پا نوشت بزارین هم بفهمیم هم سواتمون بره بالا!

کارتون سخته ولی موفق باشین!

صابر پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://saberkhosravi.blogspot.com

اون مریض نبوده
همراهاشو باس معاینه می کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد