ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

:)

 

فراش باد صبا را گفته ، تا فرش زمردین بگسترد ؛

و دایه ابر بهاری را فرموده ، تا بنات نبات در مهد زمین بپرورد ...

 

نظرات 20 + ارسال نظر
میثم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

موزیک رو عوض کردی؟؟؟!! این اصلا قشنگ نیست.

متاسفم . این به حسم نزدیکه الان

میثم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

هیچی دیگه پس باید فعلا صبر کنیم .

amir شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
زیبا بود
عالی بود
ضمنا ما هستیم!!!!
همیشه هم بودیم و هستیم!!!
کی گفته مدتها نبودیم ،ما همیشه بودیم!!!!
اصلا حالا که اینجور شد ما قدیم هستیم و حادث نیستیم!!!
ضمنا عرض کنم که موسیقی هم بسیار زیباست!!
از لحاظ موسیقی گویا نظرتون به نظر بنده نزدیک تره!!!!!!
موفق باشین

سلام
ممنونم از حضورتون

درباره سوالتون ، وقتی هیچ شناختی ندارم ...
من ترسناکم

http://h-no-h.blogsky.com/ یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

زودترین بهارانه ای که دیدم .....گویی شما بسیار با احساس تر از آنچه هستید که فکر می کنم....

جالبه ! من هم بی احساس میزنم ، هم ترسناک

میثم دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

وافعا ترسناکی؟؟ البته به نظرم زنی که احساس نداشته باشه حتما ترسناکه !!
مطالب چند سال پیش خودت رو میخونی ؟؟ خیلی جالبه . چقدر نوع نوشتنت عوض شده ! تکامل ...

چند سال پیش یعنی کی ؟
تعارف نکنید ! هرچی به نظرتون میرسه بگید ! غیر از ترسناکی و بی احساسی دیگه چه خصوصیاتی دارم ؟؟؟!

میثم دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

مثلا زمانی که طرح میگذروندی ، یا حتی قبل ترش !
میخوام ازت اجازه بگیرم تو رو تصویر سازی کنم !! یعنی هر جوری که فکر میکنم هستی رو بگم هم ظاهر هم خصوصیات اخلاقی ! نظرت چیه ؟؟ اجازه میدی ؟

خدا رحم کنه

میثم دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

اول اینکه همیشه توی ذهنم میاد قزوین باشی یا قم !! غیر این دو شهر ، چیزی به ذهنم نمیاد . قطعا تهران که نیستی چون یادمه یه بار با دوستات رفته بودی شمال . یادمه رفته بودین تهران از اونجا با قطار رفتین شمال !
از ظاهرت چیزی که توی ذهنم شکل می گیره : قدت متوسط نه بلند نه کوتاه ، تقریبا تپلی ، سبزه ای ، عینک میزنی ، مثلا صورتت گرده ، بیشتر توی ذهنم با چادر تصور میشی !
خصوصیات اخلاقی هم اینکه تقریبا مهربونی ، یه دختر معمولی هستی توی خونه ، مغروری ، حاضر جوابی ، نمیشه کسی بهت بگه بالای چشمت ابرو ! و یه چیز دیگه اینکه کلا از اونایی هستی که آدم پیششون معذب نیست .یا شایدم معذب هست !! یا نیست ؟! هست ؟؟! نمیدونم . ولی بعضی وقتها لج درآری ! بی شیله پیله ای ، قابل اعتمادی ، از این دکترای اخ و پیف کن نیستی ، متواضعی .
یه چیز دیگه اینکه نمی دونم چرا اسمت رکسانا نیست ! شاید روشنک ؟! یا مثلا یه اسم معمولی ! مثلا بهت نمیاد دکتر رکسانا باشی ! مثلا میاد دکتر الهام یا دکتر مریم یا دکتر سپیده یه همچین اسمهایی !! همون روشنک گوشه ذهنم رو قلقلک میده
در کل از لحاظ اخلاقی هیچوقت توی ذهنم خاص تصور نمیشی هیچوقت هم خودمونی تصور نمیشی . بیشتر یه دختر معمولی میای .
در کل توی ذهنم از 20 نمره 16 یا 16.5 هستی!

چه بامزه !
اگه افراد دیگه ای هم این کامنت را میخونند برام جالب هست اگه نظرشون را بگن ...

سارا خانوم جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام عزیزکم.....دلم هوارتات تنگ شده........این روزای اخر سال برام پر بار بوده.امیدوارم واسه تو هم خوب بوده باشه............درباره این اقا میثم و نظرش..........خیلی باحال توصیفت کرده.......
یکم دلم میخواد سربه سرش بزارم..........
عزیزکم..........برام جالب بود بعد از اینهمه سال خوندنت اینطوری توصیفت کرده..........یادته اونوقتا که شعر سفید سفید 100 تومنو میخوندیم........سرخ و سفید 300 تومن........حالا که رسید به سبزه هر چی بگی میارزه......یادته ساعتها سر اینکه تو سبزه هستی یا نیستی بحث میکردیم.........من کاپشنم سفید بود و تو سبز..........همینو میکردیم ملاک قیمت گزاری...یادته چقدر اذیتم میکردی؟؟؟؟؟......یادم میافته کلی میخندم...........
سال 83 ....84 ..........تو وبلاگم چند تا از دوستان نتی منو توصیف کرده بودن.......یکیشون گفته بود من کوتاهم و لاغر...........یکی گفته بود کوتاهم و چاق.......یکی هم اومده بود میگفت که من درازم و لاغر.........این لغت دراز خیلی تو ذهنم مونده.............کلا نظرات توصیفی باحالی بود .............حیف که وبم فیل شد بعدش حذف.......این آقا میثم خیلی مونده تا تو رو بتونه درست تصویر کنه تو ذهنش........یکم با دقت بیشتری تو رو میخوند میفهمید تو اهل کجایی........قم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینو از کجاش دراورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قممممممممممممممممم..........قزوینش منو کشته..................
درباره اسمت........اینو راست میگه........چرا با اسم خودت نمینویسی؟؟؟؟؟ خوشگل تره که.........به خودتم میاد..........دوست دارم........دلم تنگ شده......خیلی زیاد......

سلام سارا جون .
منم خیلی دلتنگت هستم .
خوشحالم که از این روزهات راضی بودی .
دراز ؟!!!!!
سر به سر آقا میثم ما نذار ، خوب حدس زده دیگه ! لابد بهم قم و قزوین میومده دیگه !
اسم وبلاگیم را دوست دارم

میثم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام سارا خانم عزیز . من کجا اینهمه سال خواننده این وبلاگ بودم ؟؟؟ کل کلش سرجمع یک سال و چند ماه. حالا شما از کجا گفتین چند سال؟؟؟؟!
خب سارا خانم ذهنه دیگه ! من که نمی تونم جلوی تصوراتش رو بگیرم !! حالا گیرم درست یا اشتباه ، اینا همش محض خنده بود . وگرنه حالا قم نه شیراز ! قزوین نه بوشهر ! سبزه نه روشن ! کوتاه نه بلند ! چاق نه لاغر ! زشت نه زیبا ! چه فرقی میکنه . هر کس یه جایی ساکنه ، یه شکلیه دیگه . حالا شما مثلا اگه حدس بزنید که من خوزستان ساکنم من میگم غلطه ؟! نه که نمیگم چون درست حدس زدید !! یا مثلا بگید من شوخ طبعم ؟!
ولی خب یه چیزی رو در مورد شما هم حدس میزنم اینکه لج درآرید !!!
اعتراف می کنم قم رو الکی گفتم ! بخدا کلی چیز دیگه اومد توی ذهنم که میخواستم بگم ولی دیدم زیاد میشه به همون چند مورد اکتفا کردم .

اشکال نداره . چرا محض خنده ؟ خوب جالبه که تصور کردین . اتفاقا من که خوشم اومد از موضوع ! به جز یه جاش
راستی درباره شهر هم خودتون گفتین "غیر این دو شهر ، چیزی به ذهنم نمیاد "

سارا خانوم یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

خوشگل خانوم این اقا میثم حسابی کفری شد ؟؟؟؟؟؟نه؟؟؟؟؟؟؟؟
میثم خان خودتون در یکی از پیامهاتون گفته بودید که((
وافعا ترسناکی؟؟ البته به نظرم زنی که احساس نداشته باشه حتما ترسناکه !!
مطالب چند سال پیش خودت رو میخونی ؟؟ خیلی جالبه . چقدر نوع نوشتنت عوض شده ! تکامل ...))
من از روی این متن برداشت کردم که چندین سال با وبلاگ رکسانا آشنا هستید...
در رابطه با حدس هایی که زدید .....هی پسر.....جالب بود.......یکمی به واقعیت نزدیک جز شهر.....تلاشتو بکن......برای منم خیلی جالب که دیگران از روی نوشته های ادم ..........تصویر سازی بکنن..........خیلی جذاب و هیجان آوره........پس لطفا ناز نکنید.......قهر نکنید .....بهتون هم بر نخوره.........ایران سرای من است........کلا همه ما اهل همه جای این سرزمینیم..
----------------------------------------------
الهی من فدات بشم دخمله.......زودتر این کنکور وحشتناکو بده خودم میام دنبالت کت بسته میارمت پیش خودمون........نامردم اگر اینکارو نکنم.....میخوام ولو شده واسه 3 روز نگهت دارم.....حسابی خوش بگذرونیم.....الهی من دورت بگردم......دلم خوب تنگت شده.......تو هم که همش بهونه داری واسه نیومدن......این بار دیگه شیرمو حلالت نمیکنما....نیایی......خیلی دوست دارم هوارتا بوس......مواظب خودت باش خانوم دکتر.....

به نظر من کار جالبی کرده آقا میثم
مرسی سارا جون از لطفت . امیدوارم زودتر همو ببینیم . خودت مواظب خودت باش

میثم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ق.ظ

من کفری شم ؟؟؟ خب بازم درست حدس زدین آفرین !! ولی ایندفعه کفری نشدم بخدا ! آقا این شهر شده معظلی ! استدلال من واسه حدس شهر این بود : پارسال چهارشنبه سوری میس رکسانا به میس نوشین گفت که فاصلشون 2 ساعته ! ازطرفی میس رکسانا یادمه گفت برف اومده ! خب من فرض کردم اگه میس نوشین تهران باشه پس قاعدتا میس رکسانا باید شهری مثل قم ، قزوین ، زنجان ، سمنان و ... باشه . حالا چرا گفتم قزوین چون خودمم نمی دونم !! ولی حالا میگم اصفهان ! چرا ؟؟ باز هم نمی دونم .
بعدشم من گهگاهی آرشیو میس رکسانا رو بصورت رندم می خونم. اینه که گفتم مطالب چند سال پیش وگرنه من پارسال آذرماه اومدم اینجا !
من و قهر و ناز و برخوردن ؟؟؟؟؟ محاله محاله !
خب سارا خانوم راست میگه دیگه این آزمون رو سریعتر جمعش کن، خودت که میدونی امسال هم قبول نمیشی ما هم که می دونیم پس زیاد بهش فکر نکن !!! نه شوخی کردم . انشالله امسال نتیجه مطلوب میگیری چون خدایی حقته . پارسال هم زیاد خوندی . ما که دعا می کنیم . انشالله.

واقعا انتظاری نیست که شهر را درست حدس بزنید . این همه شهر توی این کشور هست ...
چه دقیقید در تاریخ ورودتون !
دعا کنید حسابی برام که واقعا نیاز دارم به آرامش و کمک خدا

http://h-no-h.blogsky.com/ سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

سلام و سال نوتون مبارک، به قول میثم میس رکسانا

منم دوست دارم حدست بزنم، مثلا، سبزه، گندمگون با پوستی کلفت و زبر، استخوان بندی درشت و قدی متوسط که این استخوان بندی باعث کوتاه نشان دادن قدت خواهد شد، مو حتما مشکی، فکر می کنم برای یکی از شهر ها کوهستانی زنجان یا همدان باشی...
در باره خصوصیات اخلاقیت، راستش با مشخصات فیزیکی که برات حدس زدم، دوست ندارم چیزی بگم که از نظرعاطفی به چنین دختری وابسته بشم، اصلا تو دنیای بیرون سمتش هم نمی رم،حالا هرچی هم دکتر باشه و مهربون و خوش اخلاق....
امیدوارم با میس سارا به من نخندید

سلام .
سال نو شما هم مبارک
چه پوست وحشتناکی دارم من ! یکباره بگید پوست کروکودیل !
ای بابا ! چه موجود جذابی هستم من !
دیگه نبود ؟؟؟ دوستان تعارف نکنید لطفا !

سارا خانوم جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ق.ظ

وای از دست این اقایون......بیخود نیست مردای ایرانی تو انتخاب 70 درصدشون مشکل دارندها.......ادم درستو نمی بینن.........آخه رکسانا جون من ........از روی نوشته هات ........من حتی اگر نمیشناختمت هم بهتر وصفت میکردم......اینا باید بیان پیش من کلاس تجسم....این یکی دوست گرامی دیگه زده تو خال جز موهات .........هیچ کدوم از حدسیاتش درست نبود.......اینا چه علاقه ای دارن تو رو وصل کن به دیار غرب ......راستشو بخوای من متنو خوندم از خنده دلم درد گرفت......عذر میخوام اصلا قول نمیدم نخندم.....کلا من و رکسانا خوش خنده ایم......بیا رکسانا جون......عزیز دل من.......با اون پوست کروکودیلیت دل منو بردی.......عاشقتم خانوم دکتر .......


من یک دختر غربزده ام !
زیادم بد نگفته بودندها ! کلا گودزیلا میباشیم !
قربانت سارا خانوم

http://h-no-h.blogsky.com/ شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ق.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

اصولا این سارا خانم که هم خوش خنده هستند و هم با ضریب هوشی بالا^^^^^ یک سر بروند وبلاگ من، بعد حدسیاتشان را درباره ام بزنند، کامنتش را هم همینجا بگذارند... تا اول ببینیم خانم های ایرانی تا چند درصد انتخاب هاشون درسته، دوم در کلاس تجسم ایشون شرکت کنیم و سوم، محکی باشد برای ضریب هوشی شان و چهارم موجبات خنده مان را فراهم کنند....عاشق اینجور حال گیری ها هستم

انتقال میدم بهشون درخواستتونو

میثم دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

دیار غرب ؟؟؟ یعنی غرب نیست . شمال هم که نیست . جنوب هم نیست . پس می مونه شرق و مرکز ! مشهد ؟! کاشان ؟! اصفهان؟! بیرجند؟؟؟
کروکودیل ؟؟؟؟؟؟؟

نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی

sara khanom سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ http://sokotamazrezayatnist.blogsky.com/

سلام.....بابا ای ول.....قبول......میرم میخونم و نظرمو درباره دلفین(محمد) میدم ......خنده بر هر درد بی درمان دواست.......رکسانا جون ما که بخیل نیستیم......بزار اقایون هم به انتخاب و تجسمات ما بخندند......میثم ....داری نزدیک میشی..............

دیگه اینقدر به آقا میثم راهنمایی نکن . به اشتباه میندازیشا

میثم سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ق.ظ

پس شرق هم نیست ! فقط می مونه مرکز... اراک ؟ نجف آباد ؟!
راهنمایی لطفا
خب اطلاعات اینه : میس رکسانا طرح هرمزگان گذرونده ! از طرفی تا شهر خودشون فاصله ش زیاد بوده ! یه بار با قطار رفته شمال مسافرت ! فاصله ش با میس نوشین 2 ساعته ! شهرشون زمستون برفی داره ! شرق و شمال و جنوب و غرب هم نیست ! خب اینا ارتباطشون با هم چیه ؟! هستینگز ، پوآرو کجاست ؟؟؟

پیدا کنید پرتقال فروش را
بابا شهر را ول کنید ! این همه اشتباه درباره من تصور کردید حالا فقط گیر دادید به این شهر ؟!

میثم چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ق.ظ

نمیشه بخدا !! کنجکاو شدم ! اشتباه بود همش ؟؟ یعنی برعکسه: قدت بلنده ! پوستت روشنه ! لاغری ! بداخلاقی ! حقه بازی ! اخ و پیف می کنی ! نمیشه بهت اعتماد کرد ! عینکی هم نیستی ! صورتت کشیده است و دیگه چی ؟؟
یعنی نمره 16 هم نیستی ؟؟ تو خودت نمره بیستی / تو مثل هیچکسی نیستی ؟!
وایسا ببینم ! نکنه تهران هستی ؟؟؟؟ ای ای ای ای. ما رو بگو الکی کل ایران رو گشتیم !

یک راهنمایی میکنم . پاراگراف دوم درسته

میثم چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ق.ظ

یه راهنمایی دیگه ...

بسه دیگه

سارا خانوم چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

رکسانا داره ماجرا با حال میشه.........میثم......خیلی خوب پیش اومدی......ولی باید با دقت بیشتری میخوندی رکسانا رو .........کل وبلاگش راهنمایی..........باور کن.....اوم..........حدسیاتت داره نزدیک نزدیکتر میشه....اما به قول رکسانا گیر دادی به شهر چرا؟؟؟؟؟؟؟ مگه چه فرقی داره........هممون ایرانی هستیم......خوب.........رکسانا جونم......بازی داره جالب میشه..این دلفین هم منو گذاشته سر کار.....طوری وبشو نوشته انگار 30 نفر نوشته باشن...نکنه چند شخصیتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا........خودت چطوری؟؟؟؟؟؟ هوای بهاری منو خوابالو کرده .......منتظرتم.....بوس بوس

حالا ببینم دو تا خواننده داره وبلاگم میپرونیشون ؟!!!
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد