ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

برف

نمیدانم حکمتش بستن دری و باز کردن در دیگر است یا اینکه همه درها باز است . فقط ما بسته میپنداریمشان .

 برای من این برف بزرگترین هدیه ای بود که در این شرایط شادم میکرد .

خدایا سپاس

.

.

+ این مدت که گذشت شرایط روحی فوق العاده بدی داشتیم . باز هم خدا را شکر

نظرات 3 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ

خدا یعنی پول و پارتی . در و بی در و نیم در و دو در و دروازه شعره !!
دست رو دلم نذار ، بذار به حال خودم باشم . کلافه ام . حوصله نفس کشیدنم دیگه ندارم . یه تنگ بلور وقتی شکست دیگه شکسته . دیگه انتظار نداشته باش مثل روز اولش باشه . حالا من هی میگم نره ، تو بگو بدوشش !!
باز هم دستش درد نکنه که میگی این مدت که گذشت ...! مال من که چسبیده بهم و ولم نمی کنه .خب لامصب لاکردار بذار حداقل یه نفسی بکشم . منو بی کس گیر آوردی؟؟ خب بابا منم آدمم . یک کلام ختم کلام یا تمومش کن یا تمومم کن . والسلام .

ای بابا ! دل شما که از من پرتره !

دلفین جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

امید شرایط بهتر..

ممنون

میثم دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

اگه ممکنه لطفا لینک دانلود این موزیک رو بذار . واقعا عالیه . اصلا با روح و روانم بازی میکنه . 10 امتیاز مثبت . سپاس

لینک دانلودش را ندارم . تنها در باران اسمش هست . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد