ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

زادروز

 

   

امروز آغاز یک دوره جدیده . یک سال پر از آرزوهای رنگ و وارنگ پیش رومه . تلاشی برای بهتر بودن را باید آغاز کنم .  

   

    

پ.ن : یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که آرش عزیزمون زودتر سلامتیش را پیدا کنه و به آغوش خانواده برگرده . 

نظرات 8 + ارسال نظر
saman شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://timaa.blogsky.com/

سلام

وبت زیباست

با تبادل لینک موافقی

ممنون

امیر شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
مبارک باشه ایشالا
120 ساله بشین
توام با بهروزی و موفقیت
ایشالا دعاتون هم مستجاب شه
به همه آرزوهای رنگارنگت هم برسی
موفق باشی

سلام
ممنون از اینهمه آرزوی قشنگ .

میثم یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

تولدت مبارک ... کیکش کو پ ؟؟!!
آخ آخ آخ آخ !! موزیک چی میگه این وسط . یکی موزیک رو دریابه ! 100 امتیاز مثبت برای موزیک .
پ ن : چه زود گذشت . پارسال همین روزها بود که اومدم اینجا ...

مرسی ! کیک تموم شد !!!!
یکسال گذشت .....

دلفین دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

من هم از این دخترهای خشگل می خوام

ایشالا خدا قسمتتون کنه

ناهید کوچولووو پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

کیک تموم شده ؟ کو کیک ؟

برم پس ؛ فایده نداره دیر رسیدم !

کادوتو بذار برو

ناهید کوچولووو شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

کادو بدون کیک هم مگه شده تا حالا ؟

شما آغازگرش باش !

دکتر پرتقالی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://dr-orange.blogfa.com

زادروزت مبارک همیشه شاد زی

ممنون دوست خوبم

سارا خانوم شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام رفیقم..........تولدت هزاران بار مبارک......
شاید ازت دورم......شاید مثل سابق دوست همراه و شفیقی نیستم برات...........این روزا همش به اون روزا فکر میکردم که حتی تو خوابگاه یا زمان دانشجویی هم هفته ای 2 تا 3 ساعت تلفنی باهم حرف میزدیم و کل اتفاقات رو از سیر تا پیاز برای هم میگفتیم..........هنوزم دلم برای حرفات ......صدات و مهربونیات تنگ شده.......ولی زمانه گاهی اوقات ادمها رو دور میکنه......ولی اینم غنیمت........چون خوبیها پر رنگتر جلوه میکنن.....و دلتنگی ..............قلب ادمها رو نزدیکتر میکنه.....همیشه و همه جا برات بهترین ها رو آرزو میکنم.......
------------------------------
راستی چی شده؟ ارش مگه مشکلش چیه؟ نگران شدم........امیدوارم حالش زود زود خوب شه.........دعا میکنم..............
====================
رفیقم...............به امید دیدار ......پاینده باشی

سلام و ممنونم سارا خانوم عزیزم
ممنونم از آرزوی قشنگت . من همیشه هستم کنارت . کافیه بخوای . خودت هم اینو میدونی . من هم دلم برات تنگ شده . خیلی .
یک بیماریی براش پیش اومده که تشخیص و درمانش خیلی سخت بود . روزهای وحشتناکی را گذروندیم . اما خدا را شکر ظاهرا الان بهتره . امیدوارم کاملا مثل روز اول بشه .
باز هم ازت ممنونم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد