ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندختی نگران !

میترسم .  

از اثر بعضی حرفها و بعضی آدمها روی خودم میترسم . 

از اینکه خود واقعی ام را گم کنم میترسم . 

از agressive شدن میترسم . 

از غیر منطقی بودن میترسم . 

از خودخواه شدن میترسم . 

از بداخلاق شدن میترسم . 

از گم شدن لبخند بر لبم میترسم . 

از کم شدن برق چشمانم میترسم .

از این ترس حتی ، میترسم .

نظرات 14 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

میترسم .
از اینکه هی بیام اینجا و پست جدید نبینم ، می ترسم .
از فواصل طولانی بین پست ها می ترسم .
از 29 خرداد تا 18 تیرماه می ترسم .
از خوندن پست تکراری می ترسم .
از تاریخ 18 تیر تا پست بعدی که معلوم نیست کی هست ، هم می ترسم .
از این پست حتی ، می ترسم .

پ ن : aggressive !!

چقدر ترسهایت مرتبط با این وبلاگ بود !!!!
مرسی از غلط املایی ! وقتی آدم میترسه اشتباهاتش هم زیاد میشه :( ؛)

نجمه رستمی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://roshana14.persianblog.ir

ومنم ازهمه اینایی که گفتی می ترسم و از همه بیشتر از کم شدن لحظه به لحظه معصومیت در دنیای امروز می ترسم !

همه آدمها به کنار ... از کم شدن معصومیت در خودم میترسم ...

ممول پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

غمت نباشه شما هیچکدوم اینارونداری ونخاهی داشت دوستی

امیدوارم همینطور بشه که میگی .

میثم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

باشد که ترتیب اثر داده شود ...

:)

ربولی حسن کور شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
نترسین!

سلام .
چشم !

میثم شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

صرفا برای ممول !!!
من همیشه فکر می کردم ممول ( mamool ) هستی حالا تازه فهمیدم که نه ! ممول ( memol ) هستی !!!
حالا چرا اینو اینجا گفتم ؟؟!! چون ترسیدم بیام اونور بگم ، پاگیر اونور هم بشم دیگه کی میخواد این وبلاگها رو یکی یکی سر بزنه ...

دلفین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

ترس از شدن ها و نشدن ها همواره همراهمان هست، کاش ترس هایمان را می توانستیم کنار بگذاریم و به سمت آنچه می خواستیم بشویم، راهی می شدیم..

ترس از شدن و نشدن یک چیزه و ترس از روندی که میخوای توش نیفتی یه چیز ...
امیدوارم توی مسیر همیشه هوشیار باشم تا چیزی که نمیخواهم مرا در خود غرق نکند .

پرتابه پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ http://partabeh.com

سلام رکسانا جان ... چقد منو یاد رکسانای مودب پور میندازی
نوستالژیک همه ی خاطرات 15 تا 20 سالگی
بگذریم
روزگارت خوش
من از پرتابه اومدم. خواستم بهت بگم اگه خواستی مینیمال هاتو جایی غیر از وبلاگت بنویسی پرتابه به شدت توصیه میشه. به خصوص این که هیچ محدودیتی تو نوشتن نداری.
پیشاپیش خوش اومدی به پرتابه

میثم سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

چند روزی هست که به موسیقی باحال لاله زاری علاقمند شدم . الان به این ترانه از جواد یساری توجه کن :
"مریم به نگاه من نگاهی / اشکم به تو می دهد گواهی
مریم به کنار من تو بودی / رفتی و دل منو ربودی
تور عروسی به سر ، داری و من بی خبر / دامن چین چین تو ، کرده منو باخبر
مریم بی خبر رفتی و دل را به کی بستی / صد ناله من را به رهت بردی چه دیدی
نه ناله من بر دل سنگت اثری داشت / نه آتش عشقی به تو دارم ثمری داشت " ...

خدایی خیلی با مزه ست . حالا کافیه نیم ساعت موسیقی نسل الآن رو گوش بدی اصلا آدم نا امید میشه از زنده بودن .

ممول شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

اشکال نداره ما پیامهاتون رو اینجا هم میخونیم برادر میثم!۹۳۹۶

سارا خانوم جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام رفیق
ترس برادر مرگ........هر چی بیشتر از اینها بترسی بیشتر بهت میچسبند.....

گاهی به خودم یادآوری میکنم با این ترسها که خودم بمانم .

سعید مسعود دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ http://kohneketab.blogfa.com

سلام به شما و خوانندگان
یک پیکان نوستالژیک دارم که داخلش و چعبه اش پر است از کتاب.کتابهای خاص ، کمیاب و نایاب(کهنه و نو) .همه کتابهای برگزیده و باارزش..حتی عامع پسنداش هم مورد تایید عده ای کتابخون حرفه ای هستند چه برسه به کتابهای خواندنی و عمیقش.
بصورت سیار می چرخیم و هر جا ، جا دیدیم و چشم ماموران سد معبر را دور ، کتابها را روی کاپوت جلو و جعبه عقب و دور تا دور سقف و باربند می چینیم.دل نازکی هم داریم که به تقاضاهای تخفیف نه نمی توانیم بگوییم.البته در حد معقولش.
به رفتارهای اجتماعی مردم هم علاقه مندیم.برای همین برخوردهایشان با مقوله کتاب را به زبانی نزدیک به طنز ، در همین وبلاگ وهمچنین در پیجی در فیس بوک می نویسیم.(صفحه ای به نام کتابفروشی سیار سعید)
سفارش کتاب می پذیریم..
لیست کتابها را تا جایی که ممکن بوده در یکی دوتا از پستها نوشته ام.ولی نه همه ی آنها را ،ولی با مطالعه همینها دستتان می آید که چه مدل کتابهایی را عرضه می کنم.تقریبا همه ی کتابهایی که دستفروش ها و نایاب فروشی های انقلاب دارند را دارم.
بعضی از دوستان که این پیام را در کامنت دونیشان دیدند گفتند با وجودیکه عادت ندارند کامنتهای تبلیغی را تایید کنند اما این یکی فرق می کند و ارزشش را دارد.شما نیز چنین کنید خیرشو ببینید.لینک هم بدهید ، هم دسترسی بعدی برای خودتان آسان می شود و نمی خواد به ذهن هزار سوداییتان فشار بیاورید که اسمش چی بود اونیکه کتاب سیار می فروخت و ... قول میدم به یادتون هم نیاد.بعلاوه لینک کنید ما هم دل رحم ، شاید که نه ، حکما برای جبران این لطفتان در پارت اول خرید تخفیفی می دهیم که راضی برگردید و هی ما را لینک کنید و هی برای ما تبلیغ کنید.باور کنید ما همچی آدم خوبی هستیم .
مشاوره تخصصی هم می دهیم.خودمان کتابخوان تیری هستیم.
کتابخانه شخصی شما را هم به قیمتی که نه سیخ بسوزد و نه کباب می خریم.
در تهران کتابها را یا به پیک می دهیم یا خودمان می آوریم خدمتتان(اگر از سه جلد بیشتر بخواهید) یا خودتان می آیید می برید یا هر مدل دیگه ای که بخواهید.شهرستانها هم با پست یا اتوبوس یا تی پاکس (البته با پرداخت هزینه)
اگر کتاب هم نمی خرید قول می دهم مطالب وبلاگ برایتان جدابیت خواهد داشت.

دکتر پرتقالی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

من هم خیلی میترسم. رویارویی با شخصیت جدیدی که پیدا می کنم

خوبه که میترسیم . نشان میده وجدان هنوز در ما بیداره

ربولی حسن کور یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
همچنان منتظر پست جدیدتون هستیم

سلام
ممنون . ببخشید بابت تاخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد