ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ادراک مذکرانه !

 

میگویند مردان قدرت بینایی بالایی دارند . همه احساساتشان از دریچه چشم وارد میشود . شاید بتوان گفت اعصاب چشم و قلب و مغزشان یک غلاف عصبی دارند ! شاید هم مرکز درک ، تفکر ، احساسات و بیناییشان همه با هم در لوب اکسی پیتال مغزشان است ! وقتی شوهر خواهر ، زیبایی آیبگ خاتون را به دلیل داشتن "خالِ زیاد" رد کرد به این مساله ایمان آوردم . هنوز هم متعجبم چطور خالهای او را در چند ثانیه ای که فقط شانه هایش در حمام عریان بود دیده است ؛ در حالیکه من بعد از کلی دیدن چهره اش ، زحمت کشیده ام و فهمیده ام گوشه لبش خالی دارد !

   

   

   

+ خداوند وقتی میخواهد ملتی را آزار دهد راهش را خوب بلد است ...  زلزله آذربایجان را در آستانه فصل سرد فراهم می آورد و زلزله بوشهر را در آستانه فصل گرم .  

خدایا دستت درد نکنه !

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

تو بی دقتی ، آقایون معمولی هستن

شاید !

نوشین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

عزیزم به نظر من هم آیبگ زیاد قشنگ نیست!!!البته کاری به خالهاشم ندارم...زیبایی خیلی نسبی هست!زیاد ربطی به دقت دید در خانمها و آقایون نداره...
البته هرچند زیبایی شناسی مقوله بزرگ و پیچیده ای هست اما مهمترین چیزی که بر قضاوت ما درباره چهره ها اثر میگداره قبل از خود زیبایی احساس درونیمون هست!!!چه زیباها که در نطر ما زشت جلوه میکنند و همینطور برعکس...
امیدوارم همه ما از موهبت سیرت و خلق زیبا بهرمند باشیم که چهرمون را هم خیلی دلنشینتر میکنه....!
و اما درباره بوشهر هم باهات موافقم...گاهی فکر میکنم خدا اون بالا نشسته و داره شیطنت میکنه و سر به سر بنده ها میذاره...هر
چی بدبختیا بیشتر و بیچارگیها عمیقتره هجوم بلایا هم شدیدتر و خصمانه تره!

کاملا باهات موافقم . زیبایی نسبی هست . اگر کسی فوق العاده زشت باشه و اخلاق خوبی داشته باشه به نظر شیرین و جذاب میاد اما اگر زیباترین باشه با اخلاق ناپسند ، کریه دیده میشه . نمونه اش شرک !!!!
شوهر خواهر برای اینکه بگن زیبا نیست خالهای زیادش را ملاک قرار دادند که خوب ، جالب بود دقتشون!!
تو اخلاقت خوبه ! من که میشناسمت میگم چهره ات هم که دیگه گفتن نداره
به این فکر میکردم که کاش میتونستم به جای سکونت چند ماهه تهرانم برم کاک بوشهر ...

میثم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

دوباره سلام...
آفرین شوهرخواهر ! معلومه دوران مجردی ، گرگی بوده واسه خودش ! آفرین که اصالت مردانه خودش رو حتی در زمان متاهلی هم حفظ میکنه! صد امنیاز مثبت...
حالا یه چشم تیزبین خدا داده بهمون باز اعتراض دارید؟! حق تقدم که مال شماست ، بهشت هم که زیر پاتونه ، چراغ خونه هم که هستین ، پشت سر هر مرد موفقی هم که خودتون رو قرار دادین ، کادو گرفتن هم که مال شماست ، از بچگی هم که اولویت همه چی تو خونه با شماست و ... حالا یه چشم تیزبین فکسنی داریم باز گیر دادین بهش؟؟!!!
به نظر من آدمها از نظر زیبایی چهار دسته اند :
دسته اول کسانی که زیبا هستن . اینا هم خودشون لذت می برن هم دیگران.
دسته دوم اشخاصی که معمولی هستن ولی سعی و تلاش می کنند که زیبا باشن که اینها کارشون قابل تقدیره.
دسته سوم کسانی هستن که زیبا نیستن و سعی هم نمی کنند که زیبا باشن به عبارتی شلخته اند و اعتقاد دارن که زیبایی سیرت بهتر از صورته ! اینها همون کسانی هستند که باید از کوه پرتشون کرد پایین.
دسته چهارم هم کسانی هستند که حالا به علت حادثه یا بیماری و ... زیبا نیستند که البته این دسته انسانها قابل احترامند و نمیشه بهشون ایرادی گرفت و اینجاست که باید به زیبایی سیرت توجه داشت.
در کل زیبایی ظاهر به زیبایی باطن هیچ ربطی نداره و هر کدوم در جای خودش لازمه.
اما زلزله : خدا چیکاره است این وسط . مگه ژاپن زلزله نمیاد ؟! اونا که هر روز زلزله دارن . همه می دونیم اراده و قدرت خدا به امور معقول و منطقی تعلق می گیره. اگه همیشه اصول ایمنی در همه جا رعایت بشه چه باک از زلزله! زلزله میاد و هیچ اتفاقی نمی افته. اگه همه بیمه باشن به معنای واقعی ، اگه همه چی سر جای خودش باشه ، اگه مدیریت درست و حسابی باشه بر فرض که خونه ای هم خراب بشه بلافاصله اون خونواده حمایت بشه کسی دردی احساس نمی کنه دیگه. ولی چه کنیم که سهم ما از حقوق اولیه شهروندی فقط وعده است و بس.

ظاهر بینید شما چقدر !
مسلما اگر امکانات بیشتر بود برای مردم محروم ، زلزله هم آسیب کمتری بهشون میزد . اما گویا خدا هم دست به دست مسوولین داده !

میثم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

من نگفتم فقط زیبایی ظاهر . منظورم اینه که هر کدوم به جای خود و هیچکدوم به تنهایی دیگری رو پوشش نمیده. خدا زیباست و زیبایی رو هم دوست داره.

بله . درسته . زیبایی یک حسنه . اما برای من زیاد پیش اومده کسانی را زیبا دیدم که در نظر اول زیبایی خاصی نداشتند . اگر کسی زیباترین باشه و اخلاق بدی داشته باشه چند دقیقه هم به سختی حضورش تحمل میشه

میثم چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

من که نگفتم اخلاق مهم نیست . من میگم اینا دو چیز متفاوته . هر دوش با هم باید وجود داشته باشه . ناگفته نماند منم با میس نوشین موافقم که زیبایی یه امر نسبیه. ممکنه هر کس یه جور. نظری داشته باشه.

چقدر شما با میس نوشین تفاهم دارید !!!!!!!!!!

irman پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

به نظر من اون خاله بانمکش کرده...اما نظریه ات درست هست.

به نظرم دلنشینه چهره اش . خصوصا کارهاش وقتی که تازه اومده بود !

میثم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

چه میدونم والا !!! تفاهمه دیگه ، پیش میاد!!

محمد پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

معمولا یک تصور خوب از یک فرد در اولین نگاه ها و دیدار شکل می گیرد و در دیدارهای بعدی رد روی زیبایی یا نا زیبایی فرد مقابلش چندان قضاوت نمی کند، مردها و زن ها در این قضیه با هم فرقی نمی کنند ، ممکن است مردها ظاهر بین تر باشند و ارایش یا نوع سبک لباس مانند سکسی تر بودن لباس، در جذب بیشترشان تاثیر مثبت تری داشته باشد...
بنظرم یک هنرپیشه در سریالی مانند....دارای معیارهای زیبایی شناسانه بوده که برای این نقش انتخاب شده، ایراد شوهر خواهر سلیقه ای است و البته این نگاه تیز بین بیشتر ناشی از غریضه ی قوی جنسی ایشان به مسایل و جذاب بودن سکانس های حمام برای ایشان، که با دقت بیشتری پیگیری نموده اند و البته برای شما کم اهمیت تر، که دقت نداشته اید...

درسته . دیدار اول تاثیر گذار هست ولی باز هم فکر میکنم حتی اگر کسی فاقد جذابیت ظاهریِ زیاد اما دارای اخلاق خوب باشد ، صورتش زیباتر به نظر میرسد! البته در بین خانمها و آقایون هر دو ، افراد ظاهر بین وجود دارند .

شوهر خواهر کلا دقت و سخت گیریشان در زیبایی شناسی زیاده ! با این وجود شاید نکته ماجرا بیشتر در بی دقتی من باشه ، خیلی کم به ظاهر آدمها دقت میکنم .

محمدحسین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ http://mhb90.blogfa.com/

سلام بهارت زیبا....مطلب زیبایی بود....دلشاد وبهروز باشی

ممنون و همچنین

شیرین امیری سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

ابروی شوهر خواهرو کلا بردی که رکسانا خانم

اختیار دارین ! جرم که نکرده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد