ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

من اینجا بس دلم تنگ است

   

این روزها شرایطم خیلی مسخره شده . لپ تاپی که در حال مرگه . اینترنتی که نمیدونم چشه و هیچ سایتی را باز نمیکنه . درسهایی که تلنبار شده . مغز قفل کرده ای که نمیدونه کجا کلیدش را میتونه پیدا کنه و ... 

پر از آرزوهای خوبم . بیشتر از هرچیزی آرامش میطلبم . نمیدانم . این روزها بس دلم تنگ است ... 

    

   

 بعدا نوشت : از فکر بانویی که رفت بیرون نمیروم . در جوانی رفت اما زندگی را بعد از رفتنش به انسانهایی هدیه کرد که حتی نمیشناخت . اگر در پی امروز فردایی باشد جایگاه او کجاست ....

نظرات 16 + ارسال نظر
میثم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

شرایط مسخره : منم همینطور !
لپ تاپ : منم همینطور !
اینترنت : منم همینطور !
درسهایی که تلنبار شده : به شدت و مافوق بشریت ، منم همینطور !
مغز قفل شده : صد در صد منم همینطور !
پر از آرزو های خوب : بشدت منم همینطور !
آرامش می طلبم : بشدت و مافوق بشریت ، منم همینطور!
دل تنگ : بشدت منم همینطور !

ناهید کوچولووو شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

وبلاگ منو باز میکنه ؟
حب ، مهم فقط همینه ، بقیه رو بی خیال

حتی وبلاگ تو را !!!!
با نرم افزار سایفون تونستم بیام فعلا !

میثم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ق.ظ

من یه شماره ایرانسل دارم که خیلی بهش علاقه دارم طوری که طی شش سال گذشته چندبار سیمکارتم سوخته یا گم شده ، ولی باز همون شماره رو گرفتم.حالا طی یه اتفاق نادر ، دیروز یه کارت شارژ ده هزار تومنی خریدم که بعد از مدتها شارژش کنم ولی به جای ده هزارتومن ، دویست و ده هزار تومن شارژ شد!!!!!!
پ ن 1 : ایندفعه سوار قطار بشم حتما ترمزش رو میکشم میخوام ببینم قطار می ایسته یا نه ! پول جریمه اش جور شد !!!
پ ن 2 : اینجا ایرانه ...

ظاهرا سال سال شانسته !!!!

نوشین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

دل منم هم تنگه و هم اوضاع احوال درسی قاراش میش و سرعت نت را که دیگه نگو افتضاح...!!!!
اما مطمینم روزای خوبی داره امسال خیلی هم خـــــــــــــــــوب!!!
خوشحال وشادمان فقط برو جلو عزیزم....منم از حرکت نمی ایستم!
با توقف مانداب میشیم و راکد و کدر....با حرکت و پویایی جاری میشیم و شفاف و روان و طرب انگیز!
پس پیش به سوی روزهای بی دلتنگی و سراسر امید و دلشادی.
پاینده باشی و پوینده...

با لپ تاپی که ار آقای برادر کش رفته ام مشکل اینترنتم را رفع کرده ام علی الحساب ! اوضاع درس را نگو که من بدتر از تو ام ! افتضاحه وضع !
امسال سال خیلی خوبیه . من هم امیدوارم بهش ...
همینطور تو دوست خوبم

میثم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

آره سال ، سال خوبیه . من منتظر یه اتفاق خوبم که اگه خدا بخواد کم کم داره درست میشه.
پ ن : میس نوشین خیلی روحیه خوبی داره . آفرین . آدم چهارتا دوست اینجوری داشته باشه ، دیگه غم و غصه ای نداره.


دوستان ما همه اینند !!!!

میثم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

والا بخدا خوشبحالتون ...

میثم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

من که متوجه نشدم علتش چی بوده...

محمد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

مردهای زیادی روزانه له می شوند و بانویی یک شبه می شود ستاره ی مردم، گویی مردم ما علاقه ی زیادی به باد کردن دارند...
کلید در داخل ذهنت است، اندکی آرامش کن، همه ی گره ها باز می شود...

مردم ما زود ستاره میسازند . اما فکر نمیکنم به مرد یا زن بودنش ربط داشته باشد .
تا روزی که خبر مرگش را شنیدم نمیشناختمش . اما به نظرم کاری که کرد( اهدای عضو ) انسانیت بود ، ارزش بود و آفرین داشت .
امیدوارم گره ها و قفل ها باز شوند !

میثم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

ولی به نظر من اهدای عضو زمانی ارزش و شرافت انسانی محسوب میشه که خود اهدا کننده هم زنده بمونه . اینه که شهامت داره وگرنه وقتی شخصی داره می میره و صد در صد مرده محسوب میشه میخواد اعضای بدنش رو ببره زیرخاک که چی ؟!! مور و مار بخورنش ؟!برای همه باید اینجور باشه . وقتی شخصی داره می میره باید اعضاش اهدا بشه.

شما اعضاتو الان هدیه کن

میثم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

منظور من این بود الان آیا ؟؟!
پ ن : از شما بعید بود همچین برداشتی...

نجمه رستمی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://roshana14.persianblog.ir

منم دلتنگ ولی چاره دل تنگی فقط دیدار نیست گاهی شوق دیدار هم مرهم است هم درد!
اینقدر غر نزن ! حتما سال خوبی میشه!
برای من که عالی شروع شد دیدن یه عشق دیرینه که فکرشم نمیکردم اینجا و اینقدر نزدیک ببینمش!
اصرار نکن نمیگم!!!!

إإإإإإ ! نشد که بیای و نصفه نیمه دل ما را آب کنی و نگفته بری ها ! امسال پس برای تو که عالیه !
آخه دل من تنگ کسی نیست . دلم تنگ آرامش بدون امتحانه ! البته این روزها آرامشم بیشتر شده .
جدی خیلی غرغر کردم ؟ قول میدم زودی بیام و یه پست شاد بذارم !

ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
سایفون شما کار میکنه؟
چرا مال من از کار افتاده پس؟
(دیدین هنوز کسی هست که حسرت وضعیت شمارو داشته باشه!)

میبینم که بعضی موقعیت هام حسرت بر انگیزند !!!

میثم چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

مثل اینکه دیروز "حق مسلم" رفته رو ویبره !!

دکتر پرتقالی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

درس تلمبار رو که نگو

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام دوباره
کار کرد ممنونم خیییییییلی

سلام .
خواهش میکنم .

میثم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

دو تا از کامنتهای من گم شده ! از یابنده تقاضا می شود پیداشون کنه ...
میس رکسانا و دوستان ، فعلا خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد