ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

.

   

ای معشوقی که سرشار از زنانگی هستی و به جنسیت خویش غره ای به خاطر عشقت! 

- ای صبور! ای پرستار! ای مومن!  

پیروزیی تو میوه ی حقیقت توست. 

رگبارها و برف را توفان و آفتاب آتش بیز را به تحمل و صبر شکستی.  

باش تا میوه ی غرورت برسد.  

ای زنی که صبحانه ی خورشید در پیراهن توست،  

پیروزیی عشق نصیب تو باد!
 
 
                                   

                                            شاملو

نظرات 12 + ارسال نظر
میثم جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

من شاملو بلد نیستم !

نوشین جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

عالی بود عزیزم....بسیار بسیار عالی...
کلام شاملو همیشه شگرف و بدیع هست به خصوص وقتی صحبت از عشق، لطافت،مهر و ظرافت بی نظیر وجود زن باشه اعجاز و شگفتی و گیراییش صد که نه هزارچندان میشه....!!!(البته حداقل برای من..!)
نازنینم 8 مارس را باز هم بهت تبریک میگم.....
و از بابت حسن انتخاب شعرت هم ممنون!


ممنونم . من هم بهت تبریک میگم ...
تو که با شاملو بزرگ شدی !!!

میثم جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

پس تا الآن پنج تا روز زن داریم ؟؟!! اگه عید نوروز و شب یلدا و جشن تولد و احتمالا چهارشنبه سوری رو هم حساب کنیم و بقیه رو دیگه حساب نکنیم ، کلا وضع هدیه گرفتنتون خیلی خوبه ها ...!!

کو کسی که هدیه بده !!!! دست روی دلم نذار !

میثم جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

همون بهتر که نیست ! سری که درد نمیکنه رو دستمال نمی بندن.

لایک !

محمد شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

بر شما هم این روز مبارک.

ممنون .

اترا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

هیچکدام از اینها را ندارم...شک دارم که معشوق باشم

داری و هستی ... به داشته هایت باور داشته باش

میثم چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

تا حالا فکر کردید چقدر شهر هست تو ایران؟! شهر بزرگ شهر کوچیک ! هر شهری چقدر محله داره هر محله کلی خونه داره ! بعضی شهر ها سردسیر بعضی گرمسیر بعضی کوهستانی بعضی جنگلی بعضی کویر! چقدر آدم ! هر آدمی اسم داره فامیل داره خانواده داره گذشته داره دغدغه آینده رو داره! هر شهری مدرسه داره ، پارک داره ، خیابون داره ...! وقتی من اینجام یکی دیگه یه جای دیگه است و یکی دیگه هم یه جای دیگه و هزاران و میلونها نفر جاهای دیگه گاهی فکر می کنم من کی ام ؟! متعلق به کجام ؟! دلم میخواد همیشه حرکت کنم از یه جا زندگی کردن متنفرم ! دلم یه سگ میخواد و یه کوله پشتی ! دلم میخواد تا آخر عمرم در حرکت باشم . دلم میخواد مردم شهرها و جاهای مختلف ببینم. دلم واسه کارتون مارکوپولو تنگ شده . همون که تیتراژ شروعش مارکوپولو سوار اسبه پشت زمینه تصویر هم خورشید در حال غروبه ! چقدر اونوقتا از این کارتون متنفر بودم . چقدر الان دلم براش تنگ شده . احساس می کنم هیچکس متوجه نمیشه من چی میگم. احساس میکنم تو این دنیا تنها رها شده ام. دلم یه چیزی میخواد که نمیدونم چیه


راستش من هم با خوندن نوشته ات اصلا نفهمیدم چی میخواهی !

بهار پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام خانم دکتر.من از فروردین وارد اینتزنی میشم.با بخش جراحی شروع میکنم.میشه لطفا راهنماییم کنید در هر بخشی چه مطالبی باید بیشتر بخونم چه از نظر تئوری چه عملی که در دوران طرح بیشتر لازمم میشه.میخوام تو این دوران باقی مانده بیشترین استفاده کنم.دوست دارم از تجربیات شما که این دوره پشت سر گذاشتید استفاده کنم.مرسی

سلام
بهت ورود به اینترنی را تبریک میگم ... شیرین ترین دوران از پزشکیه !
کلا توی بخشها بیشترین تلاشتو بکن که فعال باشی ... تا میتونی مریض ببین . سعی کن هر جا مریض هست خودتو برسونی .
فعلا واسه جراحی میتونم بگم شایع ها را یاد بگیر . آپاندیسیت ، کله سیستیت ، پانکراتیت ، هرنی ، ندول تیرویید ، تروما ( که خیلی مهمه ) و ... با توجه به اولویت بندی اساتید عمل کن . هر مریضی که داری مطالعه کن . اوردر نویسی را هم توجه کن .
راستی ! امتحان پره چطور بود ؟ راضی بودی ؟ کدوم درس سخت بود ؟ کدوم آسون ؟

بهار جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

مرسی خانم دکتر
خوب بود.نسبت به قبل ی خورده سخت تر بود.از بین ماژور ها جراحی و اطفال سخت بود.مینور ها نسبتا سخت بود.اما در کل اگر کسی خوب میخوند میتونست نمره خوبی بیاره.
ممنون از رهنماییتون.تنها بخش ماژورم تو نیمه اول سال جراحی هست .و داخلی ها برای ماههای آخر افتاده.
راستی فارما بهتر از روی چی بخونم؟دارو های ژنریک بیشتر کمکم میکنه یا کاتزونگ؟
جزوه های مثل پارسیان کافی هست یا بهتره تکست بخونم؟
ببخشید زیاد سوال میپرسم دوست دارم از دوران اینترنی بیشترین استفاده کنم

ممنون از توضیحت .
هر وقت بخش عوض کردی و جزییات بیشتری خواستی بیا پیشم !
فارماکو از معضلات من هم هست !! اگر که فارماکو را بالینی یاد بگیری بهتر هست . داروهای ژنریک برای مریض دیدن برات خوبه . کاتزونگ به درد امتحان رزیدنتی میخوره . یه ترکیب از هر دو را استفاده کن .
اگه زمان و وقت تکست خوندن داری خوب خیلی عالیه . چون عمیق یاد میگیری . اما جزوه های پارسیان هم خوبه . کلا سیستم درس خوندن برای رزیدنتی با اینترنی متفاوته . اگه هدفت این باشه که بلافاصله برای رزیدنتی اقدام کنی بهتره نیم نگاهی به جزوه های خلاصه پارسیان داشته باشی . خصوصا که خلاصه هست و میتونی توی یک ماه هر بخش کامل بخونیش . اما باز هم تاکید میکنم ، مهمترین چیز مریض دیدنه . هم توی طرح کمک میکنه ، هم واسه رزیدنتی که میخونی تمام case هایی که دیدی جلو چشمت هستند !
موفق باشی اینترن آینده !

بهار جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون خانم دکتر.حتما همیشه به وبلاگتون سر میزنم
برای شما هم در تمام مراحل زندگی ارزوی موفقیت دارم

خواهش میکنم عزیزم .ممنون
موفق باشی .

میثم جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

لوس ها به بهشت نمی روند ...
پ ن :


یه مقدار حرفهاتون مفهوم نیست

علی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ق.ظ http://mahbanoo14.blogfa.com/

سلام وبلاگ بسیار خوبی داری- همیشه موفق باشی- قربونت علی- با افتخار لینک شدی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد