ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

منِ این روزها

  

باید خودم را ببرم خانه 

باید ببرم صورتش را بشویم  

ببرم دراز بکشد 

دلداریش بدهم که فکر نکند 

بگویم که میگذرد که غصه نخورد

باید خودم را ببرم بخوابد 

« من » خسته است 

                      

                        علیرضا روشن

نظرات 9 + ارسال نظر
نوشین دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

فعلا نخوابونش!!!من میدونم چه جوری خستگیش از بین میره...!!!یه کم صبوری کن تا بعد امتحان و تموم شدن این استرس خاموش!!!!
2 ماه بعد این تن خسته هم دیگه اثری از کسالتو یکنواختی نخواهد داشت وهمه چیز رنگی مییشه و شاد و پر از سرخوشی!!!
فعلا SSRI را به این تن خسته برسون که به سرخوشی بعد امتحان چیزی نمونده!!!!

میترسم امتحان برسه و خستگی دو چندان بشه !
امشب یه کم منیزیوم میرسونم ببینم چی پیش میاد !!

نوشین دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

نترس.....چرا دو چندان شه دخترم؟نگران نباش.....
حالا چرا منیزیوم؟؟؟؟؟!!!

سعی میکنم !
شراب تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش ! اما چون امکان شراب خواری نیست به منیزیوم قناعت میکنیم !
کلا تو سیستم اعصاب موثره ...

نوشین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

می گرچه حرام است ولی تا که خورد،
آنگاه چه مقدار و دگر با که خورد......!

البته ! اندازه نگه دار که اندازه نکوست.... !!!

میثم سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

دوستان چه بساط شرب خمری راه انداختند اینجا ...
آفرین ! راست میگه ، " من " واقعا خسته است .

واقعا !

محمد سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

"من" فرصتی برای استراحت و تازه نفس کردن دارد، به "من" سخت نگیر، شاید نفی که تازه کرد این دو ماه را با راندمان بالاتر ادامه داد ...

سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش
کاش سخت کوش بودیم و سخت میگرفت دنیا برامون ... ما که آسان میگیریم و این وضعه ... !

ناهید کوچولووو سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

در خسته تر شدن هم راه هست ، ..

به تعداد آدمها راه هست برای رسیدن به خدا ...

رضا مارمولک !!!!

میثم چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

جسارت نباشه ولی فکر کنم درستش این باشه :
"گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع / سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش"


ممنون . اما متن شعر که شما نوشتید مطابق تصحیح قزوینیه . البته در حاشیه آورده که در بعضی نسخ به جای «می‌گردد» نقل شده «می‌گیرد».

میثم چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

نه ، منظورم مفهوم شعر بود نه اشتباه کلمات . ظاهرا معنیش اینه که: اگه میخوای سخت نگذره ، هیچ چیزی رو سخت نگیر... حالا نمی دونم شاید من اشتباه متوجه شدم. دوستان لطفا راهنمایی کنند.

دقیقا مفهوم شعر همینه که شما گفتید . من هم منظورم همین بود . منظورم این بود که آسان میگیریم و وضع اینه . اگه سخت میگرفتیم چی میشد ؟!!!

اترا پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

اخ چه حرف دلی زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد