ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

دلم گرفته ای دوست...

دلم گرفته ، ای دوست ! هوای گریه با من ؛

گر از قفس گریزم ، کجا روم ، کجا ، من ؟

کجا روم ؟ که راهی به گلشنی ندانم ،

که دیده برگشودم ، به کنج تنگنا ، من .

نه بسته ام به کس دل ، نه بسته کس به من نیز،

چو تخته پاره بر موج ، رها ، رها ، رها ، من .

ز من هر آنکه او دور، چودل به سینه نزدیک ؛

به من هر آنکه نزدیک ، ازو جدا، جدا ، من !

نه چشم دل به سویی ، نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی به یاد آشنا ، من .

ز بودنم چه افزود ؟ نبودنم چه کاهد ؟

که گو یدم به پاسخ ، که زنده ام چرا من ؟

ستاره ها نهفتم ، در آسمان ابری ــ

دلم گرفته ، ای دوست ! هوای گریه با من ...

سیمین بهبهانی

نظرات 5 + ارسال نظر
نجمه رستمی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

منم دلتنگم
ای دوست هوای گریه دارم شانه ای میخواهم تکیه هق هقم تا نرنجد دل از من که چرا تنهایم که مقصر منم شاید!

نگران یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

چی شده مگه

هوای گریه با من...

سارا خانوم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام رفیق
بهت نمیاد این حال و احوال..........دختری که من میشناسم......تو اوج غم چشماش میخنده........ملوسکم

خسته جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://aghayekhaste.blogfa.com

وبلاگ خیلی قشنگی دارید خانم دکتر
به من مریض هم یه سری بزنید
من مریض خنده ام

مرسی

مهشید جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.harfeakhar.blogfa.com

مرد زندانی میخندید
شاید
به زندانی بودن خویش
شاید
به آزاد بودن ما
راستی زندان کدام سوی میله هاست؟!!!!!

سلام دوست عزیزم-شما رو به دیدن از وب کوچیکم دعوت میکنم-خوشحال میشم زودتر بهم سر بزنی-خوشحالتر میشم منو با اسم -->حرف آخر<-- لینک کنی و بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد