ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

زیاد که باشی ...

چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!
.آدمها آنقدر زود عوض می شوند …
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …
.زیاد خوب نباش …
زیاد دم دست هم نباش …حکایت ما آدم ها …
حکایت کفشاییه که …
اگه جفت نباشند …
هر کدومشون …
هر چقدر شیک باشند …
هر چقدر هم نو باشند 

تا همیشه …
لنگه به لنگه اند …
کاش …
خدا وقتی آدم ها رو می آفرید …
جفت هر کس رو باهاش می آفرید …
تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها …
به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند…
.
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی …
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی ، زیادی می شوی  

                                                             

بر گرفته از یک ایمیل زیبا

نظرات 10 + ارسال نظر
نجمه رستمی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://roshana14.persianblog.ir

خیلی موافقم.اما ترجیح میدهم سکوت کنم .که شاید ازاتهام انها که بی محابا از هرسو دلم را نشانه میروند در امان باشم.

یک دانشجوی پزشکی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

هیی

ممول دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

آخ که چقدقشنگ مینویسی واقعاکه همینه واقعا.عالی بودرکسانا

مرسی لطف داری

باران پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

خیلی قشنگ بود خانم دکتر.
من ی سوالی داشتم.واسه ent کدوم جزوه بهتر؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

مرسی
خواهش میکنم . من خودم جزوه دکتر رسول پناه را میخونم . از پارسیان . حقیقتش نمیدونم جزوه کی خوبه اما ظاهرا از دوستان من کسانی که جزوه دکتر رسول پناه را خوندند راضی بودند .

باران پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

خیلی قشنگ بود خانم دکتر.
من ی سوال داشتم.ent و پاتولوژی از چه جزوه ای بخونم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

برای چه امتحانی میخوای ؟ دستیاری یا پره ؟

باران جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

مرسی خانم دکتر.هم پره و هم دستیاری

قبلا هم گفتم . من ENT را از پارسیان میخونم . کامله و از همه هم شنیدم خوبه . پاتولوژی دکتر ستوده خوبه که امسال سروش درس میده . اما اگر وقتت محدوده من تعریف پاتولوژی کرمی را هم زیاد شنیدم .
موفق باشی

باران شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

مرسی از راهنماییتون

خواهش میکنم
-----------------------------------------------------------
دکتر باران عزیز آدرسی ازتون نداشتم . متوجه شدم امسال دکتر ستوده در موسسه سروش تدریس نکرده اند .

باران چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ق.ظ

مرسی از اینکه خیلی دقیق به سوالهام پاسخ میدید.جزوه دکتر کرمی چون به موسسه سروش دسترسی نداشتم.ent جزوه دکتر رسول پناه و خیلی راضی هستم

خواهش میکنم . موفق باشید

olga جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://olga.blogfa.com

aseman سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ http://stayfar.persianblog.ir

]che ghashang!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد