ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

به دوست ...

حسرت چیزی که در گذشته داشتی را نخور . به این فکرکن که در آینده چه چیزی پیش روی توست . آینده ات را با امید و ایمان بساز . تلاش کن برای خوشبختی . 

خوشبخت باشی و شاد که این ، آرزوی قلبی من است . 

   

آرزو میکردم  

که تو خواننده شعرم باشی 

راستی شعر مرا میخوانی ؟؟

نه دریغا هرگز  

باورم نیست که خواننده شعرم باشی 

کاشکی شعر مرا میخواندی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر نفیس سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد؟

باز باران چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

شعر تو را خواندم

و دوباره هوس با تو بودن کردم

راستی میدانی من میان شعرت با تو میرقصیدم

باورم کن اری !

در قنوتم هر روز شعر چشمهایت را میخوانم

من و پنجاه درصد خودم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ http://parsara,persianblog.ir

عالیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد