ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

هوا بس ناجوانمردانه گرم است آییییی........

با اجازه فروغ :  

   

من از نهایت تابستان حرف می زنم 

من از نهایت گرما  

و از نهایت تابستان حرف می زنم 

   

اگر به خانه من آمدی  

برای من ای مهربان برق بیاور 

و یک دریچه کولر که با آن 

به مطبوعی هوای بهار بنگرم . 

  

نظرات 11 + ارسال نظر
بهمن شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

akheeeeeeeeeeeeee,nazi

مرسی . بیچاره شدیم امروز از بس برق رفت و طولانی هم میرفت.... الان دیگه برق اومده خوشبختانه !!!!!

azade شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

darket mikonam,inja ham bargh mire

دکتر احمد یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

حالا درکمون میکنید ما را که ۶ ساله هرمزگانیم؟ یادتونه انترن که بودید چقدر ما پزشکان عمومی را به تمسخر میگرفتید؟ خودمان هم صد البته اینکار را میکردیم. از ماست که بر ماست. هرچند ماست هم دیگه نیست و باید گفت از کشک که بر کشک!

ما هیچوقت پزشکان عمومی رو مسخره نمیکردیم . شما رو نمیدونم ؟!!!!

پسر بچه ی دوست داشتنی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://s-mp2.blogfa.com

سلام
نظر داده بودید گفتم جوابتونو بدم
گفته بودید آدم عاشق محبت پخش می کنه ... این دقیقا منظور منه ، به نظر شما میشه به یه آدم افسرده و خموش که مدام افکار غیر منفعلانه از ذهنش می گذره و فقط از دوری و بی وفایی یار صحبت می کنه ، عنوان عاشق داد ؟
عاشق حقیقی ، عاشق فرد خاصی نیست ، بلکه عاشق تموم مخلوقات خدا ، زنده و غیر زنده س .
گفته بودین : ولی متاسفانه در دل شما آقایون عشق نمیمیره . بلکه از دختری به دختر دیگه منتقل میشه ....... این رو نمی دونم !! آخه تا حالا واسم اتفاق نیافتاده !!
در هر حال :
عشق من آن نیست کز روی دلم
عقل از تن برکنم
جام می را سرکشم

وانگهی چون اسب مست
در گلستان خیال
قله ها را بفتحم

دکتر نفیس چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

خیلی بامزه بود!
چرا از اخوان اجازه نگرفتی؟واسه عنوان!
خدایا برق زیاد عنایت بفرما

دیگه عنوان بود دیگه ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

منم از همینا می خوام!

حامد پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.lovefal.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب جالبی دارید لذت بردم من مایل به تبادل لینک با شما هستم اگر شما هم مایلید من را با نام (((بیا فالت بگیرم))) لینک کنید و در قسمت نظرات به من اطلاع بدهید تا من هم شما رو لینک کنم ممنون از همکاریتون

ترمه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام .دلم بیشتراز بقیه میسوزه برات چون میدونم چقد از گرما متنفری.

buyeesfand شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.buyeesfand.blogfa.com

به نام خدا

با سلام ...

از خدای منان سپاسگذاریم که توانی بما عطا نمود تا با امید به یاری اش در مسیر اگاهی رسانی به خلقش تلاش نماییم

از این تاریخ این وبلاگ در تلاش است تا موثق ترین اخبار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و حواشی را در کمترین زمان به اطلاع عموم برساند

به امید یاری سبزتان

انجمن اطلاع رسانی

نگین دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.neginsky.blogsky.com

مطلب جالب رو انتخاب کردی..امیدوارم همیشه شاد وپیروز باشی....به منم سر بزن خوشحال میشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ

سلام میناب روانپزشک داره؟شوهرم برا ضریب k میخواد بیاد منمgp هستم

سلام . آره . یکی هست . کمبود gp هم هست . بدو بیا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد