ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

آرزویی که پژمرد ....

  

 

آرزو می کردم ،  

دشت سرشار ز سرسبزی رویاها را 

من گمان می کردم ، 

دوستی همچون سروی سرسبز ، 

چار فصلش همه آراستگی ست 

من چه می دانستم ، 

هیبت باد زمستانی هست 

من چه می دانستم ، 

سبزه می پژمرد از بی آبی ؛ 

سبزه یخ می زند از سردی دی 

من چه می دانستم ، 

دل هر کس دل نیست 

قلب ها ، ز آهن و سنگ  

قلب ها ، بی خبر از عاطفه اند 

   

از دلم رست گیاهی سرسبز ،  

سر بر آورد ، درختی شد ، نیرو بگرفت 

برگ بر گردون سود 

   

این گیاه سرسبز ، 

این بر آورده درخت اندوه ، 

حاصل مهر تو بود 

   

و چه رویاهایی ! 

که تبه گشت و گذشت 

و چه پیوند صمیمیت ها ، 

که به آسانی یک رشته گسست 

چه امیدی ، چه امید ؟ 

چه نهالی که نشاندم من و بی بر گردید 

  

دل من می سوزد ، 

که قناری ها را پر بستند 

که پر پاک پرستوها را بشکستند 

و کبوترها را  

                   - آه کبوترها را ... 

و چه امید عظیمی به عبث انجامید 

  

پ.ن : دکتر یاشار کجایید ؟ الان وقت رفتن نبود .

نظرات 10 + ارسال نظر
چاشته های میهنی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

درود

چاشته های میهنی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

درود

یک دانشجوی پزشکی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام.شاید هم پژمرده نشد!خدا می دونه!
دکتر درباره این مشکل بعضی از دوستان تو پاک کردن پیوندهای قبلی تو همین پست برای دوستی به نام رها توضیح دادم.خواستین یک نگاهی بکنین

mohammad شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ

به وبلاگ من هم یه سر بزنین درامد و ترفند و برنامه های جدید و فیلم و اهنگ و ....... و دیگه هرچی بخواین داریم
راستی جدیدا نرم افزار های تبلیغاتی که باعث افزایش بازدید و ...... مثل ارسال اس ام اس گروهی و ارسال نظرات گروهی و....... دارا می باشد که ما حراج کردیم اگه نیای از کفت رفته

دکتر یاس شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام عزیزم.دکتر یاشار ؟میشه معرفی کنی؟

پزشک ۷۸

hope شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

سپیده پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

هی مادر....
هی...

باران جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام خانومی خوبی؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بیا پیشم من اپمممممممممم

طنز متفاوت شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://pezeshk80.blogfa.com

شفای انسان
انسانم آرزوست!

omid1977 یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ http://omid1977.blogfa.com/

از مطب یه دکتر دیگه اومدم اینجا
سلام دکتر
خوفی؟ حال گوشیتون خوبه؟
ووووووووه چه سبزه اینجا
سبز باشید و برقرار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد