ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

پست کشیک

 خوابم میاد  

دیشب با دکتر داوود کشیک بودم . دو تا آدم بد کشیک به هم افتاده بودیم . پدرمان به در آمد ! اون که ساعت ۱:۳۰ بعد از اینکه تمام تختهای سی سی یو و بخش رو پر کردیم رفت بخوابه . 

 من هم تا ساعت ۳:۳۰ صبح که نوبت کشیک من بود در به در تخت خالی سی سی یو بودم و یه ریز مریض اعزام میکردم این ور و اون ور !  

عوضش ح توی ساعتش به جای هر شب خوابید !        وقت بیداریش هم چپ و راست میرفت به من میگفت جغد ! 

امروز دکتر الف باز هم کلاس گذاشت . از بس چراپیت میگه حوصله ام سر میره . تمام مدت چرت میزنم .boredom.gif وسطای کلاس بود که متوجه شدم داره manage مریض VT رو به دقیقه 89 بازی فوتبال برزیل و فرانسه تشبیه میکنه که : فرانسه یک بر صفر جلوست ! برزیل باید از موقعیتش حداکثر استفاده رو بکنه . بازیکن برزیل که کچل بود مریض بود اسمش چی بود ؟! ...  

راستی نمیدونم چی شده از هفته پیش هر روز صبح توی مورنینگ بهمون چایی و کیک میدن !

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام رکسانا جون
چطوری ؟
بالاخره این امتحانای من تموم شد و تونستم بیام وبلاگت ... چقدر آهنگ وبلاگت قشنگه خانوم دکتر ! وااای از این شب بیداری ها نگو که با اینکه فعلا علوم پایه ام و دردش رو نکشیدم ولی از فکرش تمام بدنم می لرزه .

سلام . مرسی عزیزم . میرسی بهش . شیرینه !

دکتر پرتقالی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ق.ظ http://dr-orange.blogfa.com

تعبیر قشنگی بود

درباره من ؟!

روانپزشک نیمه دیوانه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

این مورنینگها خیلی بازدهی داره!!

خیلی خیلی خیلی!

ندا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ

بوس

ژاندارک چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://parastooyemohajer.blogfa.com

وه! داخلی ... اطفال... پدرمونو درآوردن!!!!

فریاد پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://deltangiha.blogsky.com

چقدر این تشبیه برام آشناست.....

عرفان پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام دکتر جان باز هم امدم تا از خاطرات شما که در هر ان با همه وجود و عشق به کارت در خدمت مردم و علی الخصوص بیمارانی استفاده کرده و لذت ببرم اخه میدونی کارها دیگه صادقانه نیست کم شده کار توام با صداقت و تو این برهوت خدمت صادقانه اینچنین اقداماتی واقعا نشاط اوره من بسهم خودم ازت تشکر می کنم پایدار و برقرار و جاوید باشی
یه هموطن از شیراز

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد