ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

ایراندخت

دختری از ایران زمینم ، در پی بهبود آدمی ...

پرستار و پزشک

امروز خانم دکتر حرف جالبی زد : 

پرستارها کارشون از ما خیلی سخت تره . بیچاره ها همه اش باید بیخ دل مریض باشن . نق نقهای مریضها رو گوش بدن . به همه سازش برقصن . آخرش هم مریض از کسی که تشکر میکنه پزشکه . 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام دوست خوبم
من یه چیزایی در آدرس ذیل نوشتم که با توجه به نوع نگاهت، ممنون میشم اگر نظرت رو در این مورد بدونم. فقط جسارتاً خواهش میکنم اگر مطالب به نظرت قابل خوندن اومد، حتماً پاسخ سوالهای داخل متن رو بده چون قطعاً خوندن جوابهای شما بهم کمک میکنه. پیشاپیش ممنون از حضورت www.seeyourinside.blogsky.com

فریاد شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://deltangiha.blogsky.com

ولی همه مسوولیت با پزشکه....

بیژن شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://sheydayan.persianblog.ir

درودبرگرامی همدل.
تارنگاری دارم که درآن درباره گذشتار ایران مینویسم.
اگر دوست داری چیزی درباره گذشتارایران بخوانی به تارنگارم سری بزن.
شادوپیروزباشی.
بدرود.

پزشک 78 یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://78med.persianblog.ir

راستش پرستار متوسط نداریم اگه خوب باشه که واقعا و مطمئنا فرد بسیار قابل احترامیه
اما امان از روزی که.....
متاسفانه خیلی مواقع بی مسولیتی های شدیدی از بعضی هاشون دیدم در حد مرگ و زندگی اما باز هم وقتی یاد اون گروه وظیفه شناس می افتم بی اختیار حس احترام عجیبی بهم مسلط میشه

بیژن دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://sheydayan.persianblog.ir

درودبرگرامی همدل.
نخست از اینکه دعوت من را پاسخ گفتی و به تارنگارم آمدی سپاسگزارم.
عزیزم من در نخست وبلاگ نویسان(تارنگارنگاران)را به تارنگار خود دعوت میکنم.
سپس به تارنگار کسانی که برایم نگرش هایشان را بیان کرده اند میروم و از بیشتر نوشتارهای تارنگارشان بازدید میکنم و نگرش خود را در باره آن میگویم.
حال به تارنگار تو آمدم و از تارنگارت بازدید کرده ام و میخواهم نگرشم را درباره تارنگارت بگویم.
عزیزم این کنش(کار)بسیار نیکویی است که تو خاطرات خود را با زبان و قلم خود بازگو میکنی.
درود بر تو باد.
بسیار زیبا مینویسی.
امیدوارم همیشه و درهرجاکه هستی شادوپیروزباشی.
من برای همه شغل های جامعه ارزش و احترام قائل هستم.
امیدوارم هرروز شادتر و پیروزتر از دیروزباشی.
به امید روزی که همه ایرانی ها به ایرانی بودن خود افتخار کنند.
شادوپیروزباشی.
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد